Olohuone Elona

Hyvinvoinnin olohuone Elona on kaikille avoin kohtaamispaikka Kuopiossa. Olohuoneesta löytyy juttuseuraa, vertaistukea ja ryhmätoimintaa. Siellä järjestetään ohjattua sekä itseohjautuvaa toimintaa erilaisilla teemoilla; askartelua, neulomista, maalaamista, pelailua, rauhoittumista, joogaa ja muuta lempeää kuntoilua.

Toiminta

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys on vuonna 1959 perustettu terveysjärjestö. Olemme Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenjärjestö ja osa Syöpäjärjestöjä.

Hallitus

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu puheenjohtaja ja kahdeksan jäsentä sekä kahdeksan varajäsentä. Hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten toimikausi on kolme vuotta.

Avustukset

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen rahastot jakavat avustuksia eri elämäntilanteissa oleville syöpään sairastuneille.

Avustukset lapsisyöpäpotilaille

Juho-Pekka Salorannan muistorahasto avustaa syöpään sairastuneita lapsia ja heidän perheitään. Tarkoituksena on tukea perheiden taloutta sekä kuntoutus- ja virkistystoimintaa.

Virkistysraha

Virkistysraha on henkilökohtainen jäsenetu, jota maksetaan Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen potilasjäsenille. Virkistysrahaa maksetaan sairaalan tai poliklinikan hoitopäivien perusteella.

Tutkimusapurahat

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys jakaa apurahoja Itä-Suomen alueella tehtävään syöpätutkimukseen.

Aarre Kirppari

Aarre kirppari on toistaiseksi suljettu emmekä voi valitettavasti tällä hetkellä ottaa vastaan lahjoituksia kirpparille. Pahoittelemme tilannetta!

Ilmoitamme kun kirpputori on jälleen auki!