Luento: Auni Lindgren ”Gynekologisten syöpien ehkäisy, toteaminen ja hoito”

Lisätietoa tapahtumasta

Kuopion Kansalaisopiston kanssa yhteistyössä:

Luennolla käsitellään yleisimpien naistentautien syöpien, kohdunrungon-, kohdunkaulan-, munasarja- ja ulkosynnytinsyövän keskeisimpiä asioita. Luennolla puhutaan myös kyseisten syöpien perinnöllisyydestä. Saman aikainen etäluento. Ei videotallennetta. Vain etäryhmät ilmoittautuvat: kansalaisopisto@kuopio.fi

Opintoneuvonta ja suunnittelu Hanna-Reetta Metsänheimo puh. 044-718 4745, hanna-reetta.metsanheimo@kuopio.fi

Osallistumisohje Kuopion kansalaisopiston etäluennolle (tarkemmat ohjeet ovat erillisessä liitetiedossa, jonka voit avata tai ladata  tueksesi)

Ohje (Luennoille liittyminen.pdf) löytyy sivun lopusta kohdasta –> Lataukset.

Klikkaa tätä linkkiä liittymiseksi etäyhteyteen https://kol.adobeconnect.com/luentokuopio (klikkaa linkkiä Ctrl ja hiiren vasen painike –napautus yhtä aikaa)
Etäyhteys avataan puoli tuntia ennen luennon alkua. Suosittelemme kirjautumaan  etäyhteyteen viimeistään 15 minuuttia ennen luennon alkua, jotta kuva-   ja ääniyhteydet ennätetään testata ennen luennon alkua.

Etäryhmän vastaanottaja: Ilmoita luennon aikana joko chatin kautta arvio  etäryhmän  osallistujamäärästä lukumäärä yhteensä sekä jaottelu miehet ja naiset.

Lisätietoa luennoistamme ja luentoyhteistyöstä http://kansalaisopisto.kuopio.fi/opetustarjonta/luennot-tapahtumat-ja-matkat/
Lisätietoa luentotallenteistamme http://kansalaisopisto.kuopio.fi/opetustarjonta/verkko-opetus/

Mikäli  sinulla on vaikeuksia kirjautua sisään, saada ääntä tai kuvaa näkyviin  tms., ota yhteyttä Kuopion kansalaisopistolla Kuopion  kansalaisopistolla  vahtimestareihin, puh. 044 718 4731 tai kansalaisopisto.vahtimestarit@kuopio.fi
Etäryhmien osalta mahdollisissa ongelmissa pyydämme ensisijaisesti kääntymään oman organisaationne atk-tuen puoleen.

Lataukset:

Opettaja: Auni Lindgren, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri

Paikkatilanne: Osallistujamaksimi 30, kurssilla on tilaa.

Opetuspaikka: Puistokartano, B059 Opistosali, Puistokatu 20, 70110 KUOPIO

Päivä ja kello: Ti: 18.30 – 20.00