World GO Day: Liikuntahaaste – Kävelyretki Kuopiossa

Lisätietoa tapahtumasta

Suomen Gynekologiset Syöpäpotilaat ry:n liikuntahaaste järjestetään tänä vuonna toista kertaa. Tällä kertaa yhteistyössä toimii Pohjois-Savon Syöpäyhdistys.
Syyskuussa vietetään gynekologisten syöpien tietoisuuskuukautta, joka huipentuu 20. syyskuuta vietettävään World GO Day’hin (World Gynecologic Oncology Awarness Day). Tänä vuonna kampanjan teemana on tietoisuus, kommunikointi ja ennaltaehkäisy.
Haastamme mukaan juuri sinut!
Liikuntahaasteeseen osallistumalla osoitat tukesi gynekologista syöpää sairastaville, sairastaneille ja heidän läheisille.
Jokainen voi osallistua haasteeseen oman vointinsa rajoissa; tärkeää ei ole suorituksen pituus tai vaativuus, vaan osallistuminen. Lähde lenkille tai vaikkapa hyötyliikkumaan omalle kotipihallesi. Voit myös ottaa mukaan läheisen tai ystävän. Mahdollisuuksien mukaan puethan päällesi jotain lilaa/violettia kampanjan teemavärin mukaisesti.
KUOPIOSSA lähdetään yhteiselle kävelyretkelle 20.9. klo 12. Lähtö Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen toimistolta, Kuninkaankatu 23B. Kaikki voivat osallistua ja kävely tapahtuu osallistujien ehdoilla. Voit ilmoittautua halutessasi etukäteen puh. 044 230 8741.
Haasteeseen voi osallistua 6.-20.9. välisenä aikana. Jaa suorituksesi julkaisemalla kuva tässä tapahtumassa tai Instagramissa tägäämällä @gysy.ry. Jos et halua kuvaasi julkiseksi, voit lähettää sen meille myös osoitteeseen info@gysy.fi.
Kuvan jakaneiden kesken arvotaan 3 x 50e Scandinavian Outdoorin lahjakorttia. Lahjakortin voi käyttää myös verkkokaupassa.