Kirpputorin vapaaehtoinen

Kirpputori tarjoaa kirpparin vapaaehtoisille tekemistä arkeen, paikan tavata tuttuja ja mahdollisuuden olla vapaaehtoisena tärkeän asian puolesta.

Kirpputorin vapaaehtoisena tehtäviisi kuuluu tuotteiden lajittelu ja hinnoittelu, hyllyjen järjestäminen sekä asiakaspalvelu. Vapaaehtoisena työskentelet kirpputorilla viikoittain sinulle sopivana päivänä. Maanantaista torstaihin vuorot ovat klo 10-15. Jos kerran viikossa ei ole sinulle sopiva määrä toimia vapaaehtoisena, voit toimia esimerkiksi tuurajana tai kiireapulaisena. Löydämme sinulle varmasti sopivan tavan toimia.

Kirpputori on avoinna kevät- ja syyskausina. Kirpputori on kesäisin 3kk suljettuna (kesä-elokuut).

Kirpputorin vapaaehtoisena toimiminen edellyttää, että

• olet oma-aloitteinen
  • sinulla on silmää kauniille asetteluille
  • olet sosiaalinen ja kohtaat mielelläsi uusia ihmisiä
  • et hätkähdä isoakaan asiakasmäärää
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti
  • pystyt sitoutumaan toimintaan

Tarjoamme:

• merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä toisten vapaaehtoisten kanssa
  • virkistystä
  • perehdytystä vapaaehtoistehtävään

Kirpputorin vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin: minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tietojesi tallentamiseen yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.