Hyvän olon polulla avokurssi 2022

Huom. kurssi siirretty syksylle 2022. Kurssi sinulle, joka kaipaat tukea ja keinoja omien voimavarojen ja hyvinvoinnin vahvistamiseen syöpähoitojen aikana tai jälkeen.

Milloin?

8 kertaa: 31.8., 1.9., 7.9., 21.9., 28.9., 5.10., 19.10. ja 20.10. klo 16.30-19.00,

jatkotapaaminen 7.12.2022 Teamsin kautta

Missä?

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys Kuninkaankatu 23B, 70100 Kuopio

Kenelle?

Sinulle mies tai nainen syöpähoitojen jälkeen tai vointisi mukaan hoitojen aikana. Kaipaat tukea ja keinoja omien voimavarojen ja hyvinvoinnin vahvistamiseen. Haluat edistää arjessa omaa toipumista ja toimintakykyä.

Mitä?

Kurssilla vahvistetaan osallistujaa käsittelemään asiantuntijaosuuden ja toiminnallisuuden kautta mahdollisen minäkuvan ja tunteiden muutosta. Tapaamiskerroilla annetaan keinoja ja työvälineitä edistää omaa arkea ja työkykyä huomioiden asiakkaiden omia tarpeita/voimavaroja eri teemojen kautta. Paneudumme terveelliseen ravitsemukseen, liikuntaan, luuston- ja mielen hyvinvointiin sekä seksuaalisuuteen. Iso merkitys on vertaisuuden jakamisella ja yhteiseen toimintaan osallistumalla mm.  ruokahetken ja hyvinvointi-illan kautta.

Ohjaajat:

Neuvontahoitaja Virpi Nissinen Pohjois-Savon Syöpäyhdistys

Hakuohjeet:

Kurssille haetaan täyttämällä hakulomake verkossa:

tai tulostamalla ja täyttämällä paperinen hakulomake. Lomakkeen voi itse tulostaa tai noutaa yhdistyksen toimistolta.

Hakemuslomake kurssille (tulostettava)

Hakulomake postitetaan osoitteeseen:

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry
Kuninkaankatu 23 B, 70100 Kuopio

Hakuaika kurssille päättyy 5.8.2022.

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen ja/tai haastattelun perusteella.

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Lisätietoa: sairaanhoitaja Virpi Nissinen virpi.nissinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi, 040 733 4737