Lahjoitukset

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys tekee työtä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä tukemiseksi, syöpätautien ennaltaehkäisemiseksi ja syöpätutkimuksen edistämiseksi. Voit tukea toimintaamme lahjoittamalla. Kaikki apu on arvokasta!

Yhdistyksen toiminta rakentuu suurilta osin vapaaehtoisten toimijoiden työlle, ja toiminnan talous perustuu kansalaisten vapaaehtoiseen tukeen. Lahjoituksiasi tarvitaan.

Voit lahjoittaa haluamasi summan tilille FI89 1078 3000 2638 39. (Poliisihallituksen myöntämä keräyslupa: RA/2017/40. Voimassaoloaika 13.1.2017- 31.12.2018. Keräysalueena on Pohjois-Savon maakunta.) Mikäli haluat kohdentaa lahjoituksesi johonkin tiettyyn tarkoitukseen – kirjoita toiveesi viesti-osioon maksaessasi.

Kerättävien varojen käyttö aloitetaan jo keräyksen aikana.

Merkkipäivälahjoitus

Tekemällä merkkipäivälahjoituksen voit olla mukana tukemassa Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen toimintaa. Lahjoituksen voit kohdentaa haluamaasi kohteeseen. Välitämme merkkipäivän viettäjälle lahjoittajien nimet ja lahjoitusten yhteissumman.

Muistolahjoitus

Pohjois-Savon Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksella voitte tukea edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voitte kukkien tai yksittäisten muistoadressien sijasta tukea syöpätyötä.

Välitämme omaisille tiedon muistolahjoitukseen osallistuneista sekä lahjoitusten yhteissumman ja adressin.

Testamenttilahjoitus

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry on rekisteröity yhdistys, jolla on oikeus ottaa vastaan testamenttilahjoituksia. Yhdistykselle lahjoitetut varat käytetään syöpätyöhön Pohjois-Savon maakunnassa. Testamenttaaja voi kohdentaa lahjoituksen haluamallaan tavalla.

Annamme mielellämme lisätietoa lahjoitusvaihtoehdoista. Ota yhteyttä toiminnanjohtaja Pirjo Airaksiseen Yhteystiedot

Esimerkkejä siitä, mihin keräysvaroja käytetään:

Syöpäpotilaiden ja läheisten neuvonta ja tuki

• luottamuksellista keskustelua sairastuneille ja heidän läheisilleen
  • tiedon ja tuen antamista
  • vertaistukea

Juho-Pekka Salorannan muistorahasto

• tukee syöpää sairastavien lasten perheitä

Erkki ja Maija Rytkösen rahasto

• tukee ikääntyneitä, vähävaraisia syöpäpotilaita

Kuntoutus

• tarjoaa sairastuneille sopeutumisvalmennuskursseja