Paikallisosaston vapaaehtoinen

Osallistuminen osastotoimintaan on luonteva tapa tehdä vapaaehtoistyötä. Osastot järjestävät esimerkiksi erilaisia tapahtumia ja kerhoja, joissa voi toimia vapaaehtoisena. Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen parikymmentä paikallisosastoa pyörivät vapaaehtoisten voimin. Paikallisosaston vapaaehtoisena pääset mukaan mukaviin tapahtumiin ja osaksi yhteisöllistä porukkaa.

Täältä voit tarkastaa oman alueesi paikallisosaston tiedot Paikallisosastot

Kuopion osaston äitienpäiväjuhla

Vuosi 2019 on Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen 60v-juhlavuosi ja paikallisosastot järjestävät sen kunniaksi erilaisia juhlavuoden tapahtumia. Juhlavuoden tapahtumiin etsitään myös vapaaehtoisia toimijoita.

Loppuvuoden tapahtumat paikkakunnittain:

JUANKOSKI su 6.10. Seurantalolla Kirpparin muotinäytös

KEITELE la 5.10. liikuntahallilla Roosa nauha -tempaus

LAPINLAHTI su 13.10. klo 10 Lapinlahden kirkko, Kirkkopyhä

VARKAUS la 9.11. klo 14 Varkaus-Sali, konsertti

VARPAISJÄRVI su 10.11. Varpaisjärven ala-aste, konsertti ja kahvit

VIEREMÄ  su 13.10. klo 18 Vieremän kirkko, konsertti

Paikallisosaston vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tietojesi tallentamiseen yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.