Paikallisosaston vapaaehtoinen

Osallistuminen osastotoimintaan on luonteva tapa tehdä vapaaehtoistyötä. Osastot järjestävät esimerkiksi erilaisia tapahtumia ja kerhoja, joissa voi toimia vapaaehtoisena. Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen parikymmentä paikallisosastoa pyörivät vapaaehtoisten voimin. Paikallisosaston vapaaehtoisena pääset mukaan mukaviin tapahtumiin ja osaksi yhteisöllistä porukkaa.

Täältä voit tarkastaa oman alueesi paikallisosaston tiedot Paikallisosastot

Paikallisosaston vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tietojesi tallentamiseen yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.