Sonkajärven paikallisosasto

Sonkajärven paikallisosaston tarkoituksena on sonkajärveläisten syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä, sekä syöpätyöstä kiinnostuneiden henkilöiden yhteistyön kehittäminen.

Paikallisosaston tapahtumista ja toiminnasta ilmoitetaan paikallislehti Miilussa sekä ilmoituksilla ilmoitustauluilla. Sonkajärven paikallisosaston johtokunta antaa mielellään tietoa osaston toiminnasta.

Paikallisosastolla on myös oma ryhmä Facebookissa, johon voit pyytää pääsyä tässä osoitteessa:
Sonkajärven paikallisosaston Facebook-ryhmä

Toimintaan kuuluu valistus- ja terveyskasvatustyö, jäsenhankinta sekä kuntoutukseen ohjaus yhteistyössä Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen kanssa. Varoja toimintaan hankitaan myyjäisillä ja arpajaisilla sekä omien adressien myynnillä. Osasto ottaa myös vastaan mahdollisia lahjoituksia.

Ajankohtaista

Ystävänpäivänä 14.2. järjestetään klo 17.00 alkaen ystävänpäiväiltamat. Ohjelmassa laulua, tanssia ja kahvittelua sekä arpajaiset ravintola Hollivootissa. Tervetuloa!

Paikallisosasto järjestää yhteistyössä muiden paikallisten yhdistysten (Eläkeliitto, Eläkeläiset, Sydänyhdistys, Invalidit) kanssa erilaisia tapahtumia, luento- ja asiantuntijatilaisuuksia, virkistystoimintaa.

Virkistystä

• Perjantaisin tuolijumppa klo 13.30 alkaen Kahvila Kasperissa liikuntahallilla.
  • Sunnuntaisin klo 12.30 Sonkajärven Urheiluhallilla pelaamme bocciaa, ratakurlingia, mölkkyä sekä heitämme tonkkumia.  Pelailu on maksutonta.

Syöpäpotilaan virkistysraha

Sonkajärven paikallisosasto tukee uusia syöpäpotilaita 100 €:n virkistysrahalla. Avustusta voi hakea vuoden kuluessa sairastumisesta. Hakijan on oltava Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen jäsen. Lisätietoa osaston puheenjohtajalta.

Hakemuslomake:

Virkistysrahahakemus (word)