Suonenjoen paikallisosasto

Paikallisosasto järjestää vertaistukea ja virkistystä syöpään sairastuneille sekä läheisille.

Muutokset paikallisosaston tulevaan toimintaan ovat mahdollisia, koronan aiheuttamien rajoitusten puitteissa.

Ennen osallistumista kasvokkain tapahtuvaan toimintaan, lue Syöpäjärjestöjen ohjeet:

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen Suonenjoen paikallisosasto etsii kerho-ohjaajaa vuodelle 2021

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys vuonna 1959 perustettu terveysjärjestö, jonka tarkoituksena on ehkäistä syöpää sekä tukea syöpäpotilaita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Olemme Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenjärjestö ja osa Syöpäjärjestöjä. Yhdistyksen toimisto sijaitsee Kuopiossa ja yhdistyksellä on 20 paikallisosastoa, jotka järjestävät tapahtumia eri puolilla Pohjois-Savoa.

Suonenjoen paikallisosasto etsii nyt kerho-ohjaajaa koordinoimaan ja järjestämään paikallisosaston kerhotapaamisia kerran kuussa. Kerhotapaamisten tarkoitus on järjestää yhdistyksen jäsenille ja toiminnasta kiinnostuneille vertaistukea, virkistystä ja mukavaa yhteistoimintaa.

Kerhon ohjaajalta odotamme iloista, avointa ja aktiivista otetta sekä ideoita kerhotapaamisten sisältöön. Kerhon toiminta voidaan suunnitella yhdessä paikallisoston jäsenten kanssa. Kerho kokoontuu kerran kuussa Suonenjoella tai muualla sovitussa paikassa toiminnan mukaan. Kerhonohjaajalle maksetaan palkkio, 100€/kerta.

Lisätietoja antaa paikallisosaton puheenjohtaja:

Veijo Koljonen
veijokoljonen9@gmail.com

Kerho:

Suonenjoen paikallisosasto järjestää kerhotapaamisia kerran kuussa. Kerhoissa on mukavaa yhteistoimintaa, keskustelua, ulkoilua sekä virkistystä. Kerho kokoontuu Demarituvalla (Sammonkatu 6, 77600 Suonenjoki) ellei toisin mainita klo 14-16.

Vuoden 2021 kerhopäivät:

19.1.
16.2.
16.3.
13.4.
11.5.
24.8.
21.9.
19.10.
16.11.
14.12. pikkujoulut klo 14-17

Tapahtumia ja virkistystoimintaa:

Johtokunta antaa mielellään lisätietoa osaston tapahtumista ja toiminnasta.

Johtokunta

Veijo Koljonen