Olohuone Elona

Hyvinvoinnin olohuone Elona on kaikille avoin kohtaamispaikka Kuopiossa. Olohuoneesta löytyy juttuseuraa, vertaistukea ja ryhmätoimintaa. Siellä järjestetään ohjattua sekä itseohjautuvaa toimintaa erilaisilla teemoilla; askartelua, neulomista, maalaamista, pelailua, rauhoittumista, joogaa ja muuta lempeää kuntoilua.

Toiminta

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys on vuonna 1959 perustettu terveysjärjestö. Olemme Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenjärjestö ja osa Syöpäjärjestöjä.

Sijoitusvaliokunta

Yhdistyksemme sijoitusvaliokunta hoitaa rahastojemme sijoituksiin liittyviä asioita.

Avustukset

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen rahastot jakavat avustuksia eri elämäntilanteissa oleville syöpään sairastuneille.

Avustukset lapsisyöpäpotilaille

Juho-Pekka Salorannan muistorahasto avustaa syöpään sairastuneita lapsia ja heidän perheitään. Tarkoituksena on tukea perheiden taloutta sekä kuntoutus- ja virkistystoimintaa.

Virkistysraha

Virkistysraha on henkilökohtainen jäsenetu, jota maksetaan Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen potilasjäsenille. Virkistysrahaa maksetaan sairaalan tai poliklinikan hoitopäivien perusteella.

Tutkimusapurahat

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys jakaa apurahoja Itä-Suomen alueella tehtävään syöpätutkimukseen.

Aarre Kirppari

Aarre kirppari on toistaiseksi suljettu emmekä voi valitettavasti tällä hetkellä ottaa vastaan lahjoituksia kirpparille. Pahoittelemme tilannetta!

Ilmoitamme kun kirpputori on jälleen auki!