Toimikunta Ilonat -vapaaehtoinen

Toimikunta Ilonat on vapaaehtoisten ryhmä, jonka tarkoituksena on levittää tietoa yhdistyksen työstä ja koota varoja yhdistyksen toimintaan. Toimikunta on järjestänyt mm. muotinäytöksiä ja hyväntekeväisyystansseja. Toimikunta kokoontuu vuoden aikana muutamia kertoja suunnittelemaan toimintaa ja tapahtumia.

Roosa nauha -muotinäytöksen malleja

Tule sellaisena kuin olet ─ tärkeintä on iloinen mieli, reipas ja kekseliäs ote elämään sekä halu auttaa.

Toimikunnan jäsenenä toimiminen edellyttää, että

• olet sosiaalinen ja aktiivinen
  • uskallat kohdata uusia ihmisiä toreilla ja tapahtumissa
  • tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti

Tarjoamme:

• merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä toisten vapaaehtoisten kanssa
  • virkistystä
  • koulutusta vapaaehtoistehtävään

Toimikuntaan voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tietojesi tallentamiseen yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.