Jäsenedut

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Yhdistykseen voi liittyä henkilö-, kannatus- tai kuntajäseneksi.

Tarjoamme

• Tietoa: Neuvontahoitajamme auttaa ja neuvoo sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastaa terveellisempään elämään.
  • Tukea: Tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Paikallisosastot

Jäsenedut

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 3 €:n virkistysrahan/vrk syöpähoidon ajalta, enintään 20 vrk/hlö/vuosi
    • virkistysrahaa haetaan lomakkeella, jonka saa pyydettäessä sairaalasta siltä osastolta, jossa hoito on tapahtunut
    • korvausta tulee hakea kuuden kuukauden kuluessa hoitotapahtumasta
    • jäsenyyden on oltava voimassa hoidon aikana. Oikeus virkistysrahaan syntyy välittömästi jäsenmaksun kirjauduttua yhdistyksen tilille
  • Kuopion Yliopiston Apteekista 10 %:n alennus käsikauppatuotteista
  • Kylpylähotelli Kunnonpaikasta majoitusta ja hyvinvointipalveluja etuhintaan: 15% alennus normaalihintaisesta päivän majoitushinnasta. Jäsenhinta kylpylään on 10€/kerta tai 93€/10 kertaa, kuntosalille 6€/kerta ja 53€/10 kertaa tai kuukausikortti ja kuntosalin ja kylpylän yhteiskäynti 13,50€/kerta. Etujen saamiseksi on esitettävä voimassa oleva jäsenkortti ja varaustunnus ”P-S syöpäyhdistys”. Tutustu lisää Kylpylähotelli Kunnonpaikan palveluihin osoitteessa: http://www.kunnonpaikka.com/

Lisäksi olet tukemassa Pohjois-Savossa tehtävää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja virkistysrahoista.