Jäsenedut

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Yhdistykseen voi liittyä henkilö-, kannatus- tai kuntajäseneksi.

Jäsenedut

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 3 €:n virkistysrahan/vrk syöpähoidon ajalta, enintään 20 vrk/hlö/vuosi
    • virkistysrahaa haetaan lomakkeella, jonka saa pyydettäessä sairaalasta siltä osastolta, jossa hoito on tapahtunut
    • korvausta tulee hakea kuuden kuukauden kuluessa hoitotapahtumasta
    • jäsenyyden on oltava voimassa hoidon aikana. Oikeus virkistysrahaan syntyy välittömästi jäsenmaksun kirjauduttua yhdistyksen tilille
  • Kuopion Yliopiston Apteekista 10 %:n alennus käsikauppatuotteista
  • Kylpylähotelli Kunnonpaikasta majoitusta ja hyvinvointipalveluja etuhintaan: 15% alennus normaalihintaisesta päivän majoitushinnasta. Jäsenhinta kylpylään on 10€/kerta tai 93€/10 kertaa, kuntosalille 6€/kerta ja 53€/10 kertaa tai kuukausikortti ja kuntosalin ja kylpylän yhteiskäynti 13,50€/kerta. Etujen saamiseksi on esitettävä voimassa oleva jäsenkortti ja varaustunnus ”P-S syöpäyhdistys”. Tutustu lisää Kylpylähotelli Kunnonpaikan palveluihin.

Vuoden 2019 uusi jäsenetu:

• Element Studio kuntosali 24/7 etuhintaan 25,00€/kk. Jousto-sopimus, ei sitoutumisaikaa. Edun saamiseksi on esitettävä voimassa oleva jäsenkortti. Element Studio sijaitsee osoitteessa Maaherrankatu 21, kirjastoa vastapäätä.
  • Vuoden 2019 alussa 12 ensimmäiselle jäseneksi liittyneelle lisäksi huippuetu: veloituksetta ohjattua kuntosaliharjoittelua 3 kertaa/6 hlö ryhmä
    Ryhmä 1 ma 21.1., 28.1. ja 4.2. klo 18.30-19.30
    Ryhmä 2 to 7.2., 14.2. ja 21.2. klo 17.45-18.45
    Ryhmiin ilmoittautumiset jäsenmaksun maksamisen jälkeen virpi.nissinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi
    Lisätietoa 040 733 4737

• Kiinnostaako liikunta ja terveellinen ruoka? Ilmoittaudu siinä tapauksessa myös Energisyyttä ja jaksamista -ruuasta kurssille. Lisätietoa kurssista.

Jäsenmaksun maksamalla olet tukemassa Pohjois-Savossa tehtävää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja virkistysrahoista.

Tarjoamme

• Tietoa: Neuvontahoitajamme auttaa ja neuvoo sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastaa terveellisempään elämään.
  • Tukea: Tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Paikallisosastot

Muista näyttää Itä-Suomen Yliopiston Apteekissa jäsenkorttiasi!