Jäsenedut

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Yhdistykseen voi liittyä henkilö-, kannatus- tai kuntajäseneksi.

Jäsenedut

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 3 €:n virkistysrahan/vrk syöpähoidon ajalta, enintään 20 vrk/hlö/vuosi
    • virkistysrahaa haetaan lomakkeella, jonka saa pyydettäessä sairaalasta siltä osastolta, jossa hoito on tapahtunut
    • korvausta tulee hakea kuuden kuukauden kuluessa hoitotapahtumasta
    • jäsenyyden on oltava voimassa hoidon aikana. Oikeus virkistysrahaan syntyy välittömästi jäsenmaksun kirjauduttua yhdistyksen tilille
  • Kuopion Yliopiston Apteekista 10 %:n alennus käsikauppatuotteista
  • Kylpylähotelli Kunnonpaikasta majoitusta ja hyvinvointipalveluja etuhintaan: 15% alennus normaalihintaisesta päivän majoitushinnasta. Jäsenhinta kylpylään on 10€/kerta tai 93€/10 kertaa, kuntosalille 6€/kerta ja 53€/10 kertaa tai kuukausikortti ja kuntosalin ja kylpylän yhteiskäynti 13,50€/kerta. Etujen saamiseksi on esitettävä voimassa oleva jäsenkortti ja varaustunnus ”P-S syöpäyhdistys”. Tutustu lisää Kylpylähotelli Kunnonpaikan palveluihin.
  • Element Studio kuntosali 24/7 etuhintaan 25,00€/kk. Jousto-sopimus, ei sitoutumisaikaa. Edun saamiseksi on esitettävä voimassa oleva jäsenkortti. Element Studio sijaitsee osoitteessa Maaherrankatu 21, kirjastoa vastapäätä. http://www.elementstudio.fi/

Syksystä 2019 alkaen:

• HemmotteluPysäkki tarjoaa hierontaa alennettuun hintaan. Koulutettu hieroja Taina Röntynen palvelee Technopoliksella Kuopiossa.
    • Hinnasto (normihinta suluissa)
      • Hieronta 90min 48€ (51€)
      • Hieronta 60min 36€ (38€)
      • Hieronta 45min 28€ (30€)
      • Hieronta 30min 21€ (23€)
      • Kuumakivihieronta 56€ (60€)
    • Hierontapassilla joka seitsemännen hieronnan jälkeen puolen tunnin hieronta veloituksetta
    • Ajanvaraukset helposti netissä www.hemmottelupysäkki.fi tai 044 244 6190
    • Technopolis tila D2013, Microkatu 1, 70210 Kuopio
    • Muista näyttää Syöpäyhdistyksen jäsenkortti

Jäsenmaksun maksamalla olet tukemassa Pohjois-Savossa tehtävää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja virkistysrahoista.

Tarjoamme

• Tietoa: Neuvontahoitajamme auttaa ja neuvoo sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastaa terveellisempään elämään.
  • Tukea: Tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Paikallisosastot

Muista näyttää Itä-Suomen Yliopiston Apteekissa jäsenkorttiasi!