Yrityslahjoitus

Yrityslahjoitus on hyvä tapa tukea syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi tehtävää työtä Pohjois-Savossa ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Yrityslahjoituksilla mahdollistetaan asiantuntevia ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja läheisille, jotta kenenkään ei tarvitse jäädä yksin, kun syöpä koskettaa.

Me Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen asiantuntijat olemme tukena, kun syöpä koskettaa. Sairastuneilla ja läheisillä on muun muassa mahdollisuus päästä keskustelemaan ammattilaisen kanssa tai osallistua ammatillisesti ohjatuille jaksamista ja toipumista tukeville kursseille, joilla tapaa myös muita samankaltaisessa tilanteessa olevia. Ammattilaisten tarjoaman tuen ja ohjauksen lisäksi koulutetut tukihenkilömme tarjoavat vertaistukea sekä henkilökohtaisesti että vertaistukiryhmissä, sillä saman kokenut ymmärtää usein parhaiten.

Poliisihallituksen myöntämä keräyslupa: RA/2021/336. Voimassaoloaika 19.3.2021-. Keräysalueena on Pohjois-Savon maakunta.

Vapaavalintainen summa lahjoitustilillemme

Yritys voi lahjoittaa valitsemansa summan Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen lahjoitustilille.

IBAN: FI89 1078 3000 2638 39
BIC: NDEAFIHH
VIESTI: Yrityslahjoitus

Yrityksen luvalla kiitämme lahjoituksesta julkisesti viestintäkanavissamme.

Toiminnanjohtaja Heidi Kolehmainen
heidi.kolehmainen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi, puh. 050 561 8511

Joululahjoitus

Yritys voi lahjoittaa Pohjois-Savon Syöpäyhdistykselle esimerkiksi joulukortteihin tai joulumuistamisiin tarkoitetut rahat. Yrityksen luvalla kiitämme lahjoituksesta julkisesti viestintäkanavissamme.

Toiminnanjohtaja Heidi Kolehmainen
heidi.kolehmainen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi, puh. 050 561 8511

Roosa nauhat lahjaksi

Yritys voi ostaa Pohjois-Savon Syöpäyhdistykseltä esimerkiksi henkilöstölleen tai asiakkailleen lahjaksi Roosa nauhoja, joiden tuotto jää Pohjois-Savon alueelle käytettäväksi sairastuneiden ja läheisten tueksi. Roosa nauhoja ei voi jälleenmyydä vaan ne tulee lahjoittaa eteenpäin.

Roosa nauha -kampanja on Syöpäsäätiön vuosittain lokakuussa järjestämä hyväntekeväisyyskampanja, jossa Pohjois-Savon Syöpäyhdistys on mukana. Roosa nauhan ulkoasu ja suunnittelija julkaistaan vuosittain syyskuun aikana. Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ja Syöpäsäätiö kuuluvat samaan Syöpäjärjestöt-perheeseen.

Yrityksen luvalla, kiitämme Roosa nauhojen ostamisesta julkisesti viestintäkanavissamme.

vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Minttu Aho
minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi, puh. 044 230 8741