Muistolahjoitus

Pohjois-Savon Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksen kautta voitte kunnioittaa edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voi kukkien ja yksittäisten adressien sijasta tukea Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Muistolahjoitukseen osallistuva voi tehdä lahjoituksen suoraan Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen lahjoitustilille:

IBAN: FI89 1078 3000 2638 39
BIC: NDEAFIHH
VIESTI: Muistolahjoitus. Henkilön nimi, jonka muistoa lahjoituksella kunnioitetaan

Kiitokseksi tärkeästä lahjoituksesta välitämme mielellämme tiedon muistolahjoituksen yhteissummasta ja adressin. Tätä varten tarvitsemme yhteyshenkilön nimen ja yhteystiedot. Ilmoitattehan  yhteyshenkilön tiedot yhdistyksen toimistoon p. 017 580 1801, toimisto@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.