Vertaistukiryhmät

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry järjestää erilaisia vertaistukiryhmiä syöpää sairastaville sekä heidän läheisilleen.

Kurssit syöpää sairastaneille

Haluamme Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksessä tukea syöpään sairastuneiden kokonaisvaltaista hyvinvointia. Järjestämme erilaisia kursseja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

Naisenergiaa! –gynekologisen syövän sairastaneiden yksilökurssi 2024

Sinulle, joka olet sairastanut tai sairastat gynekologista syöpää. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi mm. liikunnan avulla. Diagnoosisi saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi ja jaksat osallistua kurssin ohjelmaan.

Syöpäpotilaiden lomaviikot

Suomen Syöpäpotilaat ry toteuttaa lomaviikot yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa sosiaali- ja terveysministeriön veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella. Lomille on mahdollista hakea korkeintaan joka toinen vuosi.