Vehmersalmen Wauhtiajot!

Lisätietoa tapahtumasta

Wauhtiajot Vehmersalmella on koko perheen tapahtuma, jolla kerätään varoja Kuopion Yliopistollisen sairaalan Lasten ja nuorten osastolle sekä Vehmersalmen paikalliseen nuorisotyöhön ja ikäihmisten viriketoimintaan. Se järjestetään Kuopion Vehmersalmen kirkonkylän urheilukentällä ( Linnatie 1) 6. heinäkuuta 2024 klo. 10-15. Iltatapahtuma klo.18-22.00.
Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen Vehmersalmen paikallisosasto on mukana tapahtumassa klo 10.00 alkaen. Myynnissä arpoja, lettuja, vohveleita, mehua ja kahvia. Paikallisosaston vapaaehtoiset myös esittelemässä toimintaa.

Tervetuloa Wauhtiajoihin!

Lisätietoja tapahtumasta: Koti | Vehmersalmen Wauhtia (wauhtiajotvehmersa.wixsite.com)

Lue lisää: Vehmersalmen paikallisosasto | Pohjois-Savon Syöpäyhdistys (pohjois-savonsyopayhdistys.fi)