Olohuone Elona

Hyvinvoinnin olohuone Elona on kaikille avoin kohtaamispaikka Kuopiossa. Olohuoneesta löytyy juttuseuraa, vertaistukea ja ryhmätoimintaa. Siellä järjestetään ohjattua sekä itseohjautuvaa toimintaa erilaisilla teemoilla; askartelua, neulomista, maalaamista, pelailua, rauhoittumista, joogaa ja muuta lempeää kuntoilua.

Olohuone Elonan toiminta:

Bocciaa joka torstai klo 11-13 (alkaen 12.1.)

Käsityökerho joka toinen keskiviikko klo 12-15 (alkaen 11.1.)

Kirjallisuuspiiri kolmen viikon välein tiistaisin klo 13-14.30 (alkaen 17.1.)

Tervetuloa mukaan!

Elona sijaitsee Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen tiloissa ja on avoinna ma-to klo 10-15. Olohuoneesta löytyy myös kuntoilulaitteita, joita voi vapaasti käyttää.

Toiveita ja ideoita olohuoneen toiminnasta otetaan vastaan. Olisiko kenties sinulla jokin toiminta, jota voisit muille ohjata ja opastaa? Olohuoneen toimintamuotoja luodaan asiakkaiden tarpeet huomioiden; suunnitellaan ja kehitetään yhdessä!