Kurssit syöpää sairastaneille

Haluamme Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksessä tukea syöpään sairastuneiden kokonaisvaltaista hyvinvointia. Järjestämme erilaisia kursseja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys järjestää vuosittain kursseja syövän sairastaneille.

STEA:n kurssit vuodelle 2024

Voimaa luonnosta ja taiteesta avokurssi keväällä 2024

Naisenergiaa! –gynekologisen syövän sairastaneiden yksilökurssi syksyllä 2024

Suolistosyöpäpotilaiden yksilökurssi syksyllä 2024

Yhteyttä kehoon, yhteyttä itseen-tanssi- ja liiketerapeuttinen avokurssi

Tämä on hyvä tietää kursseista:

• Kursseille valitaan ensisijaisesti henkilöitä, jotka eivät ole aiemmin kursseilla olleet ja joilla on oman kuvauksen suhteen selkeä kuntoutumisen tarve ja motivaatio.
  • Kurssit toteutetaan STEA:n ja Syöpäjärjestöjen kanssa yhteistyössä ja ovat kurssilaisille maksuttomia.
  • Kurssille voi hakea sähköisen linkin kautta tai lomakkeen saat myös yhdistyksen toimistosta tai sairaalan sosiaalityöntekijältä. Linkki sähköiseen hakemukseen löytyy kurssin tiedoista.

Kurssien tietosuojaseloste

Lue lisää henkilötietojesi käsittelystä kurssien yhteydessä

Voit hakea myös muille Syöpäjärjestöjen ja Kelan järjestämille kursseille. Kursseja järjestetään eri puolilla Suomea.

Löydät kaikki kurssit Kaikki syövästä -sivustolta