Suolistosyöpäpotilaiden yksilökurssi 2024

Sinulle, joka olet sairastanut tai sairastat suolistosyöpää. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi mm. ravitsemuksen ja liikunnan avulla. Diagnoosisi saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi, olet halukas sitoutumaan kurssiohjelmaan ja jaksat osallistua kurssin liikunta-aktiviteetteihin.

Suolistosyöpäpotilaiden yksilökurssi – majoituskurssi Kunnonpaikka.

Milloin?

30.9.-4.10.2024

Missä?

Kunnonpaikka, Jokiharjuntie 3, 70910 Vuorela

Kenelle?

Mitä?

Tämä kurssi tarjoaa sinulle tietoa suolistosyövästä, sen hoidoista, syövän sairastamisen jälkivaikutuksista ja niiden kanssa pärjäämisestä sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen, tiedon ja tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Paneudumme suolistoleikatun ravitsemukseen ja liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Käsittelemme lisäksi sairastumisen kokemusta, sen tuomia muutoksia elämään ja omaa henkistä jaksamista. Liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaajat

Virpi Nissinen, neuvontahoitaja, Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry

Hakuohjeet

Voit hakea kurssille täyttämällä hakulomakkeen verkossa:

Hakulomake

tai tulostamalla ja täyttämällä paperisen hakulomakken. Lomakkeen voi itse tulostaa tai noutaa yhdistyksen toimistolta.

Hakemuslomake kurssille (tulostettava)

Hakulomake postitetaan osoitteeseen:

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry
Kuninkaankatu 23 B, 70100 Kuopio

Hakuaika kurssille päättyy 31.8.2024

Osallistujien määrä ja valinta

Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella.

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Lisätiedot: Virpi Nissinen, virpi.nissinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi tai puh.040 7334737

Lisätietoja antavat myös tiina.kosti@colores.fi, p. 050 501 2885 tai annamari.laitinen@colores.fi, p. 050 377 6770