Kuopion paikallisosaston vauvanpainoarvaukset täyttää tänä vuonna 30v!

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen Kuopion paikallisosaston vauvanpainoarvaukset täyttää tänä vuonna 30v! Eli tänä vuonna on kulunut 30 vuotta siitä, kun on ensimmäisen kerran myyty vauvanpainoarvauksia.

Arvauksen kohteena on vuoden ensimmäisen KYS:ssä syntyvän vauvan paino. Vauva punnitaan 5g:n tarkkuudella. Kun vauva on syntynyt, paikallisosaston johtokunta vierailee sairaalassa tervehdyskäynnillä perheen luona kukkien kera.

Vauvanpainoarvauksien tuotoista lahjoitetaan puolet KYS:lle syöpäsairaiden virkistyskäyttöön. Toinen puoli tuotoista käytetään Kuopion paikallisosaston virkistystoimintaan.

Arvauksia on myynnissä 1500kpl ja yksi arvaus makaa 2€. Arvauksia myy Kuopion paikallisosaston vapaaehtoiset. Arvauksia myynnissä myös Syöpäyhdistyksen Aarre kirpparilla.

Myyntiaika on 14.10. – 14.12.2019. Myyntialueena on Kuopion kaupunki. Arvonta suoritetaan Kuopion poliisilaitoksella 7.1.2020. Voittajille ilmoitetaan voitoista soittamalla henkilökohtaisesti. Voitot on noudettava 31.3.2020 mennessä.