Tule mukaan KYS syövänhoitokeskuksen asiakasraatiin!

Tule mukaan KYS syövänhoitokeskuksen asiakasraatiin

Nyt sinulla on mahdollisuus päästä kehittämään Kuopion yliopistollisen sairaalan syövän hoitoa asiakkaan näkökulmasta. KYS syövänhoitokeskuksen asiakasraati aloittaa uuden toimintakautensa yhteistyössä Pohjois-Savon syöpäyhdistyksen kanssa keväällä 2024. Asiakasraati on osallistava keskustelu- ja kehittämistyöryhmä, jonka jäsenenä sinun on mahdollista päästä aidosti vaikuttamaan toimintaamme muiden raatilaisten kanssa. Tavoitteena on arvioida, suunnitella ja kehittää syöpäpotilaan kokonaisvaltaista hoitoa sekä palveluita hoitopolun kaikissa eri vaiheissa asiakasnäkökulmasta.

Asiakasraati:

• yli 18-vuotiaille syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen
  • on määräaikainen, kesto kaksi vuotta
  • kokoontuu neljä kertaa vuoden aikana, tapaamisaika kaksi tuntia klo 15-17
  • tapaamispaikka KYSin tiloissa
  • jäsenille maksetaan matkakulukorvaus julkisen kulkuneuvon mukaisesti, tapaamisissa kahvitarjoilu

Ilmoittaudu mukaan 31.1.2024 mennessä!

​​​​​​​Voit ilmoittaa kiinnostuksesi tulla mukaan asiakasraatiin sähköpostitse osoitteeseen jenni.nyrkko@pshyvinvointialue.fi

Laitathan sähköpostiin nimesi ja yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä. Asiakasraatiin valituille ilmoitetaan henkilökohtaisesti helmikuun 2024 aikana.

Lisätietoja: Jenni Nyrkkö, kehittämiskoordinaattori, FICAN East, Itäinen syöpäkeskus                        jenni.nyrkko@pshyvinvointialue.fi,                                                                                        p. 044-7176679