Kuopus

Kuopus on syöpään sairastuneiden lasten kerho, joka toimii osana Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry:tä.

Älä jää yksin lapsesi sairastuttua! Kuopuksessa toimii ihmisiä, jotka ovat kokeneet saman kuin sinäkin.

Kuopus-kerho

• järjestää erilaisia tapahtumia ja keskustelutilaisuuksia
  • tuo syöpään sairastuneiden lasten perheitä yhteen järjestämällä muun muassa virkistystoimintaa
  • edistää kodin ja sairaalan välistä yhteistyötä
  • toimii yhteistyössä Kuopion yliopistollisen sairaalan, Suomen syöpäsairaiden lasten ja nuorten yhdistys Sylvan ja Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen kanssa

Miten tulla mukaan Kuopukseen?

Kuopukseen voivat tulla mukaan syöpään sairastuneen vanhemmat tai muu läheinen. Kuopuksella ei ole jäsenmaksua.

Mukaan pääsee joko ilmoittautumalla osaston yhteyshenkilölle tai Kuopus-kerhon yhteyshenkilölle, lapsiperhepalveluiden koordinaattorille.

Yhteystiedot:

Minna Enqvist
Lapsiperhepalveluiden koordinaattori (perhevapaalla 31.7. saakka)
sari.nousiainen(at)pohjois-savonsyopayhdistys.fi
puh. 044-7497533