Kertalahjoitus

Pienikin lahjoitus on tärkeä. Voit tukea meitä lahjoittamalla suoraan lahjoitustilille tai MobilePaylla.

Muistolahjoitus

Pohjois-Savon Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksen kautta voitte kunnioittaa edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voi kukkien ja yksittäisten adressien sijasta tukea Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Merkkipäivälahjoitus

Toivotko, että merkkipäivääsi muistettaisiin kukkien ja lahjojen sijasta Pohjois-Savon Syöpäyhdistykselle tehdyllä lahjoituksella? Merkkipäivälahjoituksilla tuetaan syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tueksi tehtävää työtä.

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoituksilla on suuri merkitys Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa. Jos harkitset testamentin tekoa, voit ottaa yhteyttä lakimieheen. Myös me autamme mielellämme.

Yrityslahjoitus

Yrityslahjoitus on hyvä tapa tukea syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi tehtävää työtä Pohjois-Savossa ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Yrityslahjoituksilla mahdollistetaan asiantuntevia ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja läheisille, jotta kenenkään ei tarvitse jäädä yksin, kun syöpä koskettaa.

Adressit ja kortit

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys myy erilaisia adresseja ja kortteja toimintansa tukemiseksi.