Vesannon paikallisosasto

Vesannon paikallisosasto järjestää vertaistukea sekä virkistystä syöpään sairastuneille sekä läheisille. Paikallisosaston jäsenet saavat myös jäsenetuja paikkakunnan yrityksiin.

Paikallisosastolla on oma ryhmä Facebookissa, johon voit pyytää pääsyä tästä osoitteesta:

Vesannon paikallisosaston Facebook-ryhmä

Toiminnastamme ja tapahtumien ajankohdista ilmoittelemme osastomme Facebook-sivuilla, paikallislehdessä sekä kirkonkylän ilmoitustauluilla. Voit myös olla tarvittaessa yhteydessä suoraan meihin. Mielellämme otamme myös ideoita ja toiveita vastaan. Jos olet innokas osallistumaan esim. “talkoolaiseksi” toimintaamme, ole rohkeasti yhteydessä!

Tapahtumia ja virkistystoimintaa

Toistaiseksi ei suunniteltu tapahtumia tai virkistystoimintaa.

Syöpäpotilaan alkuavustus

Vesannon paikallisosasto tukee uusia syöpäpotilaita 100 €:n alkuavustuksella. Avustusta voi hakea vuoden kuluessa sairastumisesta. Lisätietoa Anne Markkanen, p.0442891866.

Hakemuslomake:

Alkuavustushakemus Vesanto (word)

Alkuavustushakemus Vesanto (pdf)

Jäsenedut

Vesannon paikallisosaston sopimat jäsenedut jäsenkorttia näyttämällä:

• Vesannon Auto- ja Konetarvike –10% normaalihintaisista työkäsineistä
  • Vesannon Tupa –5% lounaasta ja kahvilatuotteista sekä -10% Kukkakaupan lahjatavaratuotteista
  • Parturi-kampaamo SaLi –10% kotihoitotuotteista
  • Vesannon Teboil –10% normaalihintaisista lasinpesunesteistä
  • Vestori -15% kahvilatuotteista
  • Tilataksi Kilpi –10% normaalihintaisista taksimatkoista
  • Susun Ompelimo -15% ompelutöistä ja -20% painotuotteista esim. mukit, paidat

Paikalliset jäsenedut vuodelle 2024

-Vestori -15% kahvilatuotteista

-Vesannon Tupa -5% lounaasta ja kahvilatuotteista ja -10% kukkakaupan lahjatavaroista

-Tiinan Jalkahoiva -10% palveluista (ei koske tuotteita)

-Tilataksi Kilpi Oy -10% normaalihintaisista taksimatkoista

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja myös alueellisiin ja valtakunnallisiin etuuksiin: https://www.pohjois-savonsyopayhdistys.fi/jasenyys/jasenedut/.

Liity jäseneksi täältä: https://www.pohjois-savonsyopayhdistys.fi/jasenyys/liity-jaseneksi/

Toimikunta

Puheenjohtaja