Vesannon paikallisosasto

Vesannon paikallisosasto järjestää vertaistukea sekä virkistystä syöpään sairastuneille sekä läheisille. Paikallisosaston jäsenet saavat myös jäsenetuja paikkakunnan yrityksiin.

Paikallisosastolla on oma ryhmä Facebookissa, johon voit pyytää pääsyä tästä osoitteesta:

Vesannon paikallisosaston Facebook-ryhmä

Toiminnastamme ja tapahtumien ajankohdista ilmoittelemme osastomme Facebook-sivuilla, paikallislehdessä sekä kirkonkylän ilmoitustauluilla. Voit myös olla tarvittaessa yhteydessä suoraan meihin. Mielellämme otamme myös ideoita ja toiveita vastaan. Jos olet innokas osallistumaan esim. “talkoolaiseksi” toimintaamme, ole rohkeasti yhteydessä!

Jäsenkirje 2024 pääset lukemaan tästä: jäsenkirje Veäsanto_kes

Tapahtumia ja virkistystoimintaa

• Elokuussa nuotioilta, makkaraa ja yhteislaulua. Päivämäärä avoin. (suunnittelu vielä kesken…)
    Toimikunta kokoontuu 6.8.
  • Syyskuussa 11.9. kaikille avoin Yhdessä Eteenpäin-tapahtuma, luennoitsijana sh Tuula Iivonen, aihe Miten tuen syöpäpotilasta.
  • Lokakuussa jalkaudumme myymään Roosa-nauhoja. Tuotto käytetään esimerkiksi vesantolaisten syöpään sairastuneiden alkuavustukseen.
  • Loka-marraskuun vaihteessa suunnitteilla retki Jyväskylään jossa kohteena mm. Kuokkalan upea kirkko ja aina yhtä ihana Viherlandia.

Lisätietoja tapahtumista toimikunnan jäseniltä tai Facebook sivuiltamme Pohjois-Savon Syöpäyhdistys Vesannon Paikallisosasto

Syöpäpotilaan alkuavustus

Vesannon paikallisosasto tukee uusia syöpäpotilaita 100 €:n alkuavustuksella. Avustusta voi hakea vuoden kuluessa sairastumisesta. Lisätietoa Riitta Pääkkönen p. 040 5286666.

Hakemuslomake:

Alkuavustushakemus Vesanto (word)

Alkuavustushakemus Vesanto (pdf)

Paikalliset jäsenedut vuodelle 2024

Vesannon paikallisosaston sopimat jäsenedut jäsenkorttia näyttämällä:

• Vestori -15% kahvilatuotteista
  • Vesannon Tupa -5% lounaasta ja kahvilatuotteista ja -10% kukkakaupan lahjatavaroista
  • Tiinan Jalkahoiva -10% palveluista (ei koske tuotteita)
  • Tilataksi Kilpi Oy -10% normaalihintaisista taksimatkoista

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja myös alueellisiin ja valtakunnallisiin etuuksiin: https://www.pohjois-savonsyopayhdistys.fi/jasenyys/jasenedut/.

Liity jäseneksi täältä: https://www.pohjois-savonsyopayhdistys.fi/jasenyys/liity-jaseneksi/

Toimikunta

Riitta Pääkkönen