Vesannon paikallisosasto

Vesannon paikallisosasto järjestää vertaistukea sekä virkistystä syöpään sairastuneille sekä läheisille. Paikallisosaston jäsenet saavat myös jäsenetuja paikkakunnan yrityksiin.

Paikalliosastolla on oma ryhmä Facebookissa, johon voit pyytää pääsyä tästä osoitteesta:

Vesannon paikallisosaston Facebook-ryhmä

Ajankohtaista

Yhteislauluiltamat 15.6 klo 17.30, Turjamaantie 56. Sään salliessa ulkona. Ohjelmassa kahvitarjoilu (vapaaehtoinen kahvimaksu), Mauri Haapamaan säestyksellä yhteislaulua, arpajaiset (2€ kpl/ 5€ 3 kpl), mukavaa yhdessäoloa.

Kaikille avoin tapahtuma. Tervetuloa!

järj. Pohjois-Savon syöpäyhdistys, Vesannon paikallisosasto

Toiminnastamme ja tapahtumien ajankohdista ilmoittelemme osastomme Facebook-sivuilla, paikallislehdessä sekä kirkonkylän ilmoitustauluilla. Voit myös olla tarvittaessa yhteydessä suoraan meihin. Mielellämme otamme myös ideoita ja toiveita vastaan. Jos olet innokas osallistumaan esim. “talkoolaiseksi” toimintaamme, ole rohkeasti yhteydessä!
Toimintaa järjestetään koronatilanne huomioiden.

Tapahtumia ja virkistystoimintaa

Vuodelle 2022 suunniteltu mm. Kevätlaulajaisia, myyjäisiä/arpajaiset, osallistuminen Yhdessä eteenpäin-tapahtumaan, vertaistukitoimintaa, retki/tapahtuma jäsenillemme, kevätkokous, etäluennot Olohuone Elonan avulla sekä Roosa nauhojen myynti ja -lipaskeräys.

Naisten vertaistukiryhmä

Ryhmä tauolla.
Ryhmä on tarkoitettu syövän sairastaneille naisille. Ryhmässä voit tavata muita jakaen ajatuksia ja kokemuksia. Jos olet kiinnostunut vertaistukiryhmästä, ota yhteyttä Millaan: 040 5846653 / milla.palm@luukku.com

Syöpäpotilaan alkuavustus

Vesannon paikallisosasto tukee uusia syöpäpotilaita 100 €:n alkuavustuksella. Avustusta voi hakea vuoden kuluessa sairastumisesta. Lisätietoa sihteeri Milla Palm-Kilpi, puh. 040 584 6653.

Hakemuslomake:

Alkuavustushakemus (word)

Alkuavustushakemus (pdf)

Jäsenedut Vesannolla

Olemme sopineet jäseneduista seuraavien yritysten kanssa:

• Vesannon Auto- ja Konetarvike –10% normaalihintaisista työkäsineistä
  • Vesannon Apteekki –10% ravintolisävalmisteista
  • Vesannon Tupa –5% lounaasta ja kahvilatuotteista sekä -10% Kukkakaupan lahjatavaratuotteista
  • Parturi-kampaamo SaLi –10% kotihoitotuotteista
  • Vesannon Teboil –10% normaalihintaisista lasinpesunesteistä
  • Vestori -15% kahvilatuotteista
  • Tilataksi Kilpi Ky –10% normaalihintaisista taksimatkoista

Vesannon paikallisosasto maksaa jäsenien kuntosalikortin käyttömaksusta 2 euroa. Sopimus koskee Vesannon kunnan kuntosalia, Koulutie 16. Kuntosalikorttia ladattaessa jäsenen täytyy esittää yhdistyksemme jäsenkortti.

Liity jäseneksi täältä: https://www.pohjois-savonsyopayhdistys.fi/jasenyys/liity-jaseneksi/

Johtokunta

Kaisa Toikkanen
toikkanenkaisa@gmail.com