Siskolan verkkokauppa

Siskolan verkkokauppa on avattu! Tee hyvää – tue syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita. Vieraile Siskolan verkkokaupassa! Nyt voit tukea syöpätutkimusta ja Siskolan vertaistukitoimintaa ostamalla verkkokaupan tuotteita. Kaikki tuotteet ovat itse suunniteltuja ja ne on valmistettu Suomessa potilas- ja vapaaehtoisvoimin. Tarjolla on Minä kiitän-, Onnenapila- ja Toivonteko -tuotteita.

VERKKOKAUPPAAN

Kiinnostaako vapaaehtoistyö syöpää sairastavien tukemiseksi sekä syöpätutkimuksen edistämiseksi?

Siskolan verkkokauppaan etsitään vapaaehtoisia!

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry tukee vapaaehtoisvoimin toimivaa valtakunnallista naisten vertaistukiryhmää verkossa, Siskolaa. Vertaistukiryhmän lisäksi Siskolalla on oma verkkokauppa. Siskolan verkkokaupan toimintaa pyöritetään Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen toimistolta.

Vapaaehtoistoistehtäviin kuuluu:

• tilausten pakkaus ja postitus Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen toimistolta (Kuninkaankatu 23 B, Kuopio)
  • uusien tuotteiden valmistus

Lisäksi jos taitoa ja mielenkiintoa löytyy:

• tuotteiden valokuvaus
  • verkkokaupan päivitys
  • verkkokaupan viestintä ja mainostus

Verkkokaupan tuotot käytetään suoraan syöpää sairastavien tukemiseen (vertaistuki, tapahtumat ja virkistys) sekä osa syöpätutkimukseen.

Lisää tietoa Siskolasta ja Siskoista, osoitteessa:

www.siskola.fi

Jos olet kiinnostunut vapaaehtoistehtävistä ja haluat tukea Siskolan toimintaa, ole yhteydessä!

Minttu Aho
vapaaehtoistoiminnan koordinaattori