Somelähettiläs

Vapaaehtoiset somelähettiläät ovat kullan arvoinen voimavara yhdistyksen viestintään.

Somelähettiläät ovat vapaaehtoisia, jotka toimivat omissa somekanavissaan jakamalla yhdistyksen ja muiden Syöpäjärjestöjen julkaisuja. Somelähettilään tavoitteena on viestiä Syöpäjärjestöille tärkeistä asioista, esim. terveyden edistämisestä, neuvontapalveluista ja seulonnoista.

Vapaaehtoinen voi myös tuottaa sisältöjä yhdistyksen omiin somekanaviin. Voit ottaa kuvia, tehdä videoita, kirjoittaa blogitekstejä ja tehdä julkaisuja yhdistyksen somekanaviin. Vapaaehtoisena toimit yhteistyössä yhdistyksen työntekijän kanssa. Jos somelähettiläitä on useita, perustetaan heille oma ryhmä, jossa voi jakaa kokemuksia ja kehittää omia taitoja.

Somelähettiläänä voit toimia silloin, kun se sinun aikatauluusi sopii, sitä voi tehdä kotoa käsin tai vaikka reissun päältä.

Tehtävästä riippuen toimiminen edellyttää, että

• sinulla on kännykkä, tabletti tai tietokone
  • sinulla on oma Facebook-, Instagram- tai Twitter-tili tai jopa kaikki ja osaat käyttää niitä
  • olet oma-aloitteinen
  • pidät valokuvaamisesta ja osaat ottaa hyviä valokuvia
  • pidät kirjoittamisesta
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti

Tarjoamme

• merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa
  • virkistystä
  • koulutusta vapaaehtoistehtävään

Somelähettilääksi voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tietojesi tallentamiseen yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.