Tapahtuma-avustaja

Tapahtuma-avustajat ovat keikkaluontoisesti toimivia vapaaehtoisia, jotka toimivat tarpeellisina lisäkäsinä ja työntekijöiden pareina erilaisten tilaisuuksien ja tapahtumien järjestämisessä.

Tapahtuma-avustajana tehtäviisi kuuluu esim. luoda mukavaa tunnelmaa, huolehtia tilan ja tarjoiluiden valmistelusta. Tapahtuma-avustajana mahdollistat erilaisten kokousten ja yleisötilaisuuksien toteutumisen. Tapahtuma-avustajan tehtävät ovat keikkaluontoisia, joten voit valita ne oman tilanteesi mukaan.

Suurin osa tilaisuuksista järjestetään yhdistyksen tiloissa, Kuninkaankatu 23B, mutta toisinaan tapahtuma-avustajia tarvitaan myös esimerkiksi toritapahtumissa.

Tapahtuma-avustajana toimiminen edellyttää, että

• sinussa on ripaus kodinhengetärtä tai hovimestaria
  • et hätkähdä isoakaan vierasmäärää
  • olet oma-aloitteinen
  • kohtaat mielelläsi uusia ihmisiä
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti

Tarjoamme

• merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa
  • virkistystä
  • koulutusta vapaaehtoistehtävään

Tapahtuma-avustajaksi voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin: minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tietojesi tallentamiseen yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.