Kiitos

Pirjo Airaksinen

Olen kiitollinen viime vuodesta ja erityisesti ikimuistoisista Syöpäjärjestön 80 v-juhlista, joita meillä vietettiin 25.8. Naistoimikunta pani parastaan 50-luvun muotinäytöksissä sekä päivällä toimistolla kutsuvieraille että illalla Ilveskasinolla kaikille vapaaehtoisillemme. Juhlavuoden teema oli vapaaehtoistyö ja palkitsimme kirpparimme ahkerat työntekijät.

Olen kiitollinen meidän vapaaehtoisille. He järjestivät 80-vuotisjuhlat niin vieraille kuin itselleenkin. He hoitivat järjestelyt sen lisäksi, mitä he tekevät omassa vapaaehtoistyössään kirpparilla, paikallisosastoissa, vertaistukihenkilöinä, saattohoidon vapaaehtoisina tai naistoimikunnassa. Kiitos myös rahastojen hoitokuntien jäsenille, jotka antavat asiantuntemuksensa käyttöömme.

Olen kiitollinen lahjoituksista, joista rahastot on muodostettu. Meillä on mahdollisuus rahastojen varoilla tukea syöpää sairastavien lasten perheitä, ikääntyneitä syöpäpotilaita, nuoria syöpätutkijoita ja saattohoitotyötä. Unelmoin siitä, että saisimme lahjoituksia myös työntekijöiden työn tukemiseen, koska kaikki palvelumme ovat maksuttomia.

Olen kiitollinen jokaiselle työntekijälle Tuulalle, Virpille, Heidille, Wilhelmiinalla ja uudelle Jennille. Te ette käy vain töissä syöpäyhdistyksellä, vaan panette itsenne likoon jokaisessa tehtävässä. Teidän kanssanne on mukava nauraa kahvipöydässä ja ratkaista eteen tulevia ongelmatilanteita.

Olen kiitollinen hallitukselle siitä, että saan tehdä tätä työtä. Meillä on taas tulossa vuosi täynnä toimintaa. Tänä vuonna juhlimme Suomen 100 –vuotisjuhlia  järjestämällä yhteistyössä monen muun toimijan kanssa Perinneiltamat 26.8. Ilveskasinolla. Samana päivänä ajetaan myös Elämä jatkuu  -syöpäralli, joka on osa meidän varainkeruukampanjaa.

Tervetuloa juhlimaan meidän kanssa!

pirjo.airaksinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi