Nuori elämä tauolla -liigaottelu Kuopiossa 9.2.2024!

Lisätietoa tapahtumasta

Nuori elämä tauolla. Kun lapsi tai nuori sairastuu syöpään, koko perheen elämä pysähtyy. Syövästä parantuminen on matka, joka ei pääty hoitojen loppumiseen. Syöpää sairastavien lasten, nuorten, nuorten aikuisten ja heidän läheistensä yhdistys Sylva on Liigan hyväntekeväisyyskumppani.
Pohjois-Savon Syöpäyhdistys on myös mukana tapahtumassa. Ottelu järjestetään perjantaina 9.2. klo 18.30 Kuopiossa Olvi-areenalla. Otteluparina Kalpa – Ässät!
Tarjoamme yhteistyössä Kalpan kanssa syöpään sairastuneiden lasten ja nuorten perheille lippuja otteluun sekä herkutteluliput.
Etsimme vapaaehtoisia mukaan ottelutapahtumaan lipaskerääjiksi keräämään varoja paikalliseen työhön. Jos haluat tulla mukaan lipaskerääjäksi, olethan yhteydessä Sariin!
Perheiden ja vapaaehtoisten ilmoittautumiset 6.2. mennessä:
sari.nousiainen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi tai puh. 044 7497533