Saattaen elämästä -seminaari Kuopiossa 9.10.

Ilmoittautuminen valtakunnalliseen saattohoidon vapaaehtoisten ”Saattaen elämästä” -seminaaripäivään 9.10.2021 on avattu ja ilmoittautuminen on auki 26.9. saakka. Seminaari toteutetaan tänä vuonna Kuopiossa.

Koronatilanteen vuoksi olemme joutuneet rajoittamaan paikan päälle osallistuvien määrää. Syöpäjärjestöjen saattohoidon vapaaehtoisille seminaarista on alustavasti varattuna paikan päälle Kuopioon 30 paikkaa, jotka jaetaan jäsenyhdistysten kesken. Ilmoittautumislomakkeessa voi esittää toiveen, haluaako osallistua seminaariin Kuopiossa vai etänä. Ilmoittautumisen päätyttyä ollaan yhteydessä taustaorganisaatioihin ja yhdessä voidaan pohtia kenelle paikka annetaan paikan päälle, mikäli ilmoittautujia yhdestä yhdistyksestä on useita. Kukin taustaorganisaatio vastaa omien vapaaehtoisten mahdollisista matkakulu- ja/tai majoituskustannuksista.

Tallenne on katsottavissa seminaarin jälkeen kaksi viikkoa.

Seminaariohjelma löytyy tästä linkistä: Saattaen elämästä -seminaarin ohjelma

Ilmoittautuminen ja lisätiedot seminaaria koskien tästä linkistä: https://link.webropolsurveys.com/S/66AA818185802207

Lisätiedot Kuopion seminaaripäivästä: Anne Rautiainen, anne.rautiainen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi p. 044 523 6996.