Avoin työpaikka: Lapsiperhepalveluiden koordinaattori

Haemme tiimiimme lapsiperhepalveluiden koordinaattoria.
Pohjois-Savon Syöpäyhdistys tukee ja neuvoo maakunnan alueella syöpää sairastavia ja heidän läheisiään. Toimistomme sijaitsee Kuopiossa ja meitä on yhteensä seitsemän työntekijää.

Tehtäväsi on,
-olla yhteydessä perheisiin, joissa joko vanhempi tai lapsi sairastaa syöpää
-perheiltä saadun palautteen, omaa kokemusta hyväksi käyttäen tuottaa ja etsiä palveluja, jotka tukevat perhettä heidän tarvitsemallaan tavalla
-järjestää perheille tapahtumia ja heitä tukevia palveluita arkeen
-kerätä tietoa / arviota siitä, miten palvelut ovat tukeneet perheitä, ja kehittää toimintaa eteenpäin
-viestiä perheille suunnatuista palveluista mm. somessa sekä muille sidosryhmille
-toimia verkostoyhteistyössä toiminnan tavoitteita tukien
-suunnitella yhteisiä tapahtumia ja palveluita julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin kanssa

Odotamme, että
-olet tehnyt työtä lapsiperheiden kanssa ja osaat hyödyntää sosiaalialan menetelmäosaamista työskentelyssäsi
-sinulla on kyky herättää luottamusta kaikissa perheen jäsenissä
-osaat toimia itsenäisesti ja tiimissä
-sinulla on optimistinen asenne, asiakaspalvelualttius ja rohkeus kokeilla uutta
-sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto (AMK, YAMK tai yliopisto)
-sinulla on käytössäsi auto

Tehtävä on perhevapaan sijaisuus ajalla 1.3.2021 – 31.3.2022. Työaika on 7,5 h / pv pääsääntöisesti virka-aikana, mutta kyseeseen voi tulla myös ilta- ja viikonlopputyö. Palkkaus määräytyy Sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaisesti vaativuusryhmän 6 mukaisesti.

Kysy lisätietoja tehtävästä Pirjolta sähköpostilla pirjo.airaksinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi. Lähetä hakemuksesi samaan sähköpostiin viimeistään 27.1.2021.

Toivomme sinun kertovan hakemuksessasi lyhyesti motivaatiostasi tehtävää kohtaan sekä liittävän hakemukseesi CV:n.