Haemme perhetyön koordinaattoria

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksessä on avoinna määräaikainen perhetyön koordinaattorin työsuhde ajalle 1.11.2019 – 31.12.2020. Tehtävän jatkumisesta tehdään päätös myöhemmin.

Koordinaattorin toimenkuvaan kuuluu

– selvittää niiden perheiden tarpeita, joissa vanhempi sairastaa syöpää – selvityksessä otetaan huomioon kaikki perheenjäsenet
– analysoida esiin tulleita tarpeita ja tuottaa perheiden palveluita syöpäyhdistykselle
– pilotoida uusia palveluja perheiden kanssa
– viestiä perheiden kanssa
– tehdä yhteistyötä julkisen sektorin kanssa
– raportoida ja arvioida palvelumuotoilun tuloksia

Tehtävä vaatii rohkeaa perheiden lähestymistä sekä innovatiivista otetta ja osaamista palvelumuotoiluun. Tehtävän menestykselliseen hoitamiseen tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja ja järjestelmällisyyttä. Odotamme hakijoilta soveltuvaa, vähintään AMK-tasoista koulutusta, ja vahvaa projektiosaamista.

Syöpäyhdistyksen toimisto sijaitsee Kuopiossa. Koordinaattorin työskentelyalue on koko Pohjois-Savon maakunta. Hakijalla on oltava käytössään auto ja hänen on oltava valmis matkustamaan.

Työsopimus tehdään ensin vuoden 2020 loppuun, mutta tehtävä jatkuu mahdollisesti sen jälkeenkin. Työaika on 37 h 36 min/viikko ja se voi joskus sijoittua ilta-aikaan tai viikonloppuun. Valitun henkilön toivotaan aloittavan viimeistään 1.11.2019.

Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoivomus viimeistään 19.9.2019 klo 16.00 mennessä osoitteeseen pirjo.airaksinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi. Haastattelut järjestetään sitä seuraavalla viikolla 26. ja 27.9.2019.