Haemme nyt vapaaehtoisia erilaisiin tehtäviin!

Pohjois-Savon Syöpäyhdistykseen haetaan vapaaehtoisia erilaisiin tehtäviin. Vapaaehtoistemme avulla pystymme auttamaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksessä on tarjolla monenlaista vapaaehtoistoimintaa.

Vapaaehtoisena toimitaan tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin. Jos sinulla on jokin erityisosaaminen, voit hyödyntää sitä siihen sopivassa vapaaehtoistehtävässä. Vapaaehtoistoiminta on palkatonta ja jokainen valitsee itse, minkä asian eteen haluaa toimia.

Kaikille vapaaehtoiseksi ilmoittautuneille järjestetään tiistaina 26.2.2019 klo 17-19 vapaaehtoistoiminnan info. Aiheena mm. Syöpäyhdistyksen ja toiminnan esittely sekä vapaaehtoistoiminta Syöpäyhdistyksessä.

Vapaaehtoisena voit toimia kertaluontoisesti tai säännöllisesti. Sinä päätät mikä sopii sinulle parhaiten. Tarjoamme tehtävääsi perehdytyksen, säännöllisiä vapaaehtoisten tapaamisia, tarvitsemasi tuen sekä virkistystoimintaa.

Lue lisää avoinna olevista vapaaehtoistehtävistä täältä: