Haemme vapaaehtoisia saattohoidon tukihenkilöitä Varkauteen!

Haemme vapaaehtoisia saattohoidon tukihenkilöitä Varkauteen.

Onko sinulla aikaa ja halua toimia vapaaehtoisena sairastuneelle tai hänen läheisilleen?

Tukihenkilönä olet rinnalla kulkija niin sairastuneelle kuin hänen läheisilleen palliatiivisen hoidon ja/tai saattohoidon vaiheessa. Olet kiireettömästi läsnä ja tuot lohtua ja turvaa tavallisen ihmisen taidoin.

Mitä saan koulutuksesta? Kaikki hakijat haastatellaan ja sopiviksi katsotut henkilöt koulutetaan tehtävään. Koulutuksen jälkeen voit toimia merkityksellisessä vapaaehtoistehtävässä Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksessä. Saat todistuksen tukihenkilökoulutuksesta. Yhdistys tukee tukihenkilön jaksamista tarjoamalla säännöllisesti toiminnanohjausta, täydennyskoulutuksia sekä virkistystapahtumia.

Koulutuksen kesto? Koulutuspäivät ovat tiistaina 6.8., lauantaina 17.8., sekä tiistaina 20.8. 2024. Osallistujana sitoudut kaikkiin tapaamisiin. Hae koulutukseen viimeistään 12.5 mennessä. Hakijalle lähetetään alkuhaastattelulomake ja sovitaan haastatteluaika.

Yhteydenotot ja lisätietoa:
Anne Rautiainen, p. 044 523 6996. anne.rautiainen@pohjois-savonsyopayhdistys.f