Haemme vapaaehtoisia vertaistukijoita Pohjois-Savon alueelle sairastuneiden sekä heidän läheistensä tueksi!

Oletko syövän sairastanut/kroonista syöpää sairastava tai läheinen? Vertaistukijana kuuntelet, keskustelet ja jaat kokemuksiasi sairauden aiheuttamassa elämänmuutoksessa. Voit hakea koulutukseen, mikäli hoitojen päättymisestä on kulunut vähintään 1 vuosi ja koet, että sinulla on voimavaroja tukea toista.

Koulutuksen kesto?

Koulutus järjestetään kahtena iltana 9.10., 16.10. ja lauantaina 19.10. 2024. Mahdollisesti ainakin yksi näistä tapaamisista on verkossa. Osallistujana sitoudut kaikkiin tapaamisiin.

Mitä saan koulutuksesta?

Koulutuksen jälkeen voit toimia merkityksellisessä vapaaehtoistehtävässä Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksessä. Koulutuksesta ja vertaistukijana toimimisesta saat myös todistuksen. Tarjoamme säännöllisesti toiminnanohjausta, täydennyskoulutuksia sekä virkistystapahtumia.

Hae koulutukseen viimeistään 13.9. mennessä.

Hakijalle lähetetään alkuhaastattelulomake ja sovitaan haastatteluaika.

Yhteydenotot sairaanhoitaja Virpi Nissinen 040 733 4737

virpi.nissinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi