IPK:n lauantain pelin kokonaispotti Syöpäyhdistykselle yli 6000€!

Lauantaina 25.1. pelattu Mestis-ottelu IPK – Hermes oli syöpä-teemapeli, joka toteutettiin yhdessä otteluisäntä SähköRami Oy:n ja Pohjois-Savon syöpäyhdistyksen kanssa. Otteluun suunnitellut pelipaidat myytiin pikatahtiin ottelun jälkeen.

Otteluisäntä SähköRami Oy lahjoitti kaikki peliin tilatut 30 pelipaitaa, jotka olivat haluttuja heti ottelun jälkeen. Kaikki 30 pelipaitaa myytiin hintaan 200€ / paita, joten pelkästään pelipaidoista saatu lyhentämätön tuotto Pohjois-Savon syöpäyhdistykselle oli 6200 euroa. Lisäksi ottelussa myynnissä olleet Kultanauhat myytiin loppuun, joten kokonaispotti oli vieläkin suurempi.

Pelipaitojen kysyntä yllätti – paidan hankinta edelleen mahdollista

Lauantain ottelussa käytettyjen pelipaitojen kysyntä yllätti positiivisesti ja paljon halukkaita jäi ilman pelipaitaa. IPK haluaa tarjota kaikille mahdollisuuden Pohjois-Savon syöpäyhdistyksen tukemiseen, joten paitoja on mahdollisuus tilata myös jälkikäteen.

Pelaamattoman paidan hinta 150€, joka maksetaan IPK:n tilille tai IPK Ponsse -shopiin. IPK suorittaa tilatuista paidoista osuuden Pohjois-Savon syöpäyhdistykselle kustannusten jälkeen. Tilaukset IPK Ponsse -shopista tai info@ipk.fi

– Pelipaitojen kysyntä oli todella positiivinen yllätys meille. Haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden tukea hyvää asiaa, joten pelaamattoman paidan tilaaminen onnistuu myös jälkikäteen. On mahtavaa huomata miten hienosti yleisö ja yhteistyökumppanit lähtivät tähän mukaan. Kiitos kaikille otteluun osallistuneille ja tukensa antaneille, kiitteli IPK:n toiminnanjohtaja Jarmo Ylisipola.

Alkuperäinen juttu: https://ipk.fi/artikkelit/lauantain-pelin-kokonaispotti-pohjois-savon-syopayhdistykselle-yli-6000e/

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys kiittää IPK:ta lämpimästä ja tärkeästä yhteistyöstä!