Johanna Rusanen-Kartano Hyvä Elämä konsertissa 14.4.

Tulevana sunnuntaina ainutlaatuinen mahdollisuus kuulla Johanna Rusanen-Kartanoa Siilinjärven kirkossa Hyvä Elämä konsertissa.

Dramaattinen sopraano Johanna Rusanen-Kartano on valmistunut Sibelius-Akatemiasta musiikin maisteriksi. Lisäksi hän on täydentänyt opintojaan Berliinissä ja Wienissä.

Vuosien 2017–2018 roolitöihin ovat kuuluneet muun muassa Louchen rooli Turun Logomossa maailmanensi-iltansa saaneessa Müller-Berghausin Die Kalewainen in Pochjola -oopperassa, Ida Lankisen ja Kitty Linderin roolit Kantelisen Mannerheim-oopperassa Ilmajoen Musiikkijuhlilla, Sallisen Kullervo-oopperan äidin rooli Savonlinnan Oopperajuhlilla sekä Iiro Rantalan Pikaparantola-oopperan naispäärooli Sopraano.

Hyvä Elämä konsertti sunnuntaina 14.4. Siilinjärven kirkossa klo 15. Käsiohjelmia (20€/kpl) myy ennakkoon Pohjois-Savon Syöpäyhdistys sekä Keskus-Kukka ja Info kirjakauppa Siilinjärvi.

Ohjelma:

Sopraano Johanna Rusanen-Kartano,
säestää Ossi Jauhiainen

Tenori Ossi Jauhiainen,
säestää Vesa Kajava

Jousiorkesteri Jouhevat,
(Kuopion konservatorio Siilinjärven toimipiste)
johtaa Anni Ronimus

Konsertin tuotto ohjataan Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen Siilinjärvi-Maaninka paikallisosaston toimintaan.

Johanna Rusanen-Kartano

Kuva: Sakari Majantie