Nimikilpailu Hyvinvoinnin Olohuoneesta

Toimistomme alakerta on kuluneen puolentoista vuoden aikana kokenut paljon siitä huolimatta, että kirppari on ollut suljettuna. Viimeisten kuukausien aikana tahti on kiihtynyt ja alakerta on kokenut muodonmuutoksen.

Alakertaan tullaan avaamaan syksyllä kirpparin rinnalle Hyvinvoinnin Olohuone, joka on kaikille avoin matalan kynnyksen kohtaamispaikka. Olohuoneesta löydät juttuseuraa, vertaistukea ja ryhmätoimintaa. Siellä järjestetään ohjattua sekä itseohjautuvaa toimintaa erilaisilla teemoilla; askartelua, neulomista, maalaamista, pelailua, rauhoittumista, joogaa ja muuta lempeää kuntoilua.

Järjestämme nyt nimikilpailun Hyvinvoinnin Olohuoneesta. Keksi osuva ja ytimekäs nimi paikalle viimeistään 29.8. mennessä. Jätä ehdotuksesi alla olevaan kenttään

Paras ehdotus palkitaan tuotepalkinnolla!

Yhteydenottopyyntö

Tällä lomakkeella voit jättää yhteydenottopyynnön Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen asiantuntijoille. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Yhteydenottotapa