Paikka auki: Järjestöassistentti

Haemme joukkoomme vuoden mittaiseen työsuhteeseen järjestöassistenttia. Tehtävä kuuluu Paikka auki -ohjelmaan, jonka kriteerit palkattavalle henkilölle ovat seuraavat
– Työllistettävän nuoren tulee työsuhteen alkaessa olla alle 30 -vuotias
– Palkattavan nuoren tulee olla työelämän ulkopuolella eikä hän voi olla päätoiminen opiskelija
– Nuorella voi olla vain vähän tai ei vielä lainkaan työkokemusta
– Ohjelman painotus on vaikeasti työllistyvissä nuorissa
– Palkattava henkilö ei ole aiemmin työllistynyt Paikka auki -avustusohjelman kautta

Järjestöassistentin toimenkuvaan kuuluu vapaaehtoistoiminnan koordinoinnin, viestinnän ja muut toimiston avustavat tehtävät. Tehtävät ovat esimerkiksi erilaisten tilaisuuksien järjestämisessä avustaminen, niistä viestimisessä avustaminen, kahvitusten järjestäminen ja asiakasrekisterin päivittäminen. Työtehtäviä muokataan palkattava henkilön oppimistavoitteiden mukaan ja hänellä on käytössä mentori työpaikalla.

Etsimämme henkilö haluaa kehittää omaa ammatillista osaamistaan ja käyttää luovuuttaan tehtävien toteuttamisessa. Tehtävä vaatii sitoutumista syöpäyhdistyksen toimintaan ja sen arvoihin, jotka ovat tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus, saavutettavuus, luotettavuus sekä yhteisöllisyys. Tehtävän menestykselliseen hoitamiseen tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja ja järjestelmällistä toimintaotetta.

Lähetä hakemuksesi ja CV viimeistään 19.2.2020 klo 9.00 mennessä osoitteeseen pirjo.airaksinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.