Palveluita lapsiperheille, joissa vanhempi sairastaa syöpää – vastaa kyselyyn!

Syöpään sairastuminen koskettaa myös sairastuneen läheisiä ja haastaa vanhemmuutta sekä perheen arkea. Monet vanhemmat kaipaavat tukea syöpään sairastumisen käsittelyyn itselleen ja perheen kesken. Äidin tai isän syöpään sairastuminen herättää huolta ja monenlaisia mietteitä myös lapsissa.

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ja Pirkanmaan Syöpäyhdistys kehittävät yhdessä palveluita lapsiperheille, joissa vanhempi sairastaa syöpää. Vastaa lyhyeen kyselyyn, kerro meille millaista lapsiperheen elämä vanhemman syövän kanssa on ja kehitä kanssamme palveluita. Kyselyyn vastaaminen vie noin 5 minuuttia.

Vastaamaan pääset tästä:

Vastaathan kyselyyn viimeistään sunnuntaina 8.12.2019

Kysely koskee lapsiperheitä, joissa vanhempi sairastaa syöpää ja vastauksia toivotaan perheen vanhemmilta. Toivomme vastauksia ensisijaisesti Pohjois-Savon ja Pirkanmaan alueella asuvilta. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti.

Kaikki vastaukset ovat tärkeitä. Kiitos ajastasi!

#syöpä #lapsiperheet #pohjoissavonsyöpäyhdistys #kokemusonvoimakohtiunelmia