Saattohoito Kuopiossa 10 vuotta

Kaikille avoin  ”Saattohoito Kuopiossa 10 vuotta” -juhlavuoden tapahtuma keskiviikkona 1.9. klo 16-18, tapahtumapaikkana Harjulan sairaalan piha-alue (Niuvantie 4), sadesäällä Lehtola-sali.

Ohjelmassa puheenvuoroja, musiikkia, osallistavaa toimintaa, vapaata keskustelua sekä pientä tarjoilua. Tule keskustelemaan saattohoidosta Lehtola-kodin henkilökunnan ja vapaaehtoisten kanssa. Halutessasi voit tulla sytyttämään tapahtumapaikalle valmiiksi varatun kynttilän sen läheisen muistolle, jota olet ollut saattamassa osastolla.

Mikäli et pääse tapahtumaan paikan päälle, voit osallistua kynttilän sytyttämiseen myös kotoa käsin. Halutessasi  julkaise kuva kynttilästä sosiaalisessa mediassa käyttämällä hashtageja #saattohoitokuopiossa10v ja #liekkiläheiselle.

Sinulla on myös mahdollisuus jättää omia tervehdyksiäsi ja onnitteluita juhlavuoden kunniaksi, luemme lähetettyjä tervehdyksiä tapahtumassa.

Lämpimästi tervetuloa!

Saattohoito Kuopiossa 10 vuotta

Jätä tähän terveyhdyksesi juhlavuoden kunniaksi. Tervehdyksiä luemme "Saattohoito Kuopiossa 10 vuotta" -tapahtumassa 1.9.2021. Tervehdykset luetaan nimettömänä ja jaamme tervehdyksiä myös sosiaalisessa mediassa.