Sirkku Heikkisen rahastosta jaettavat apurahat

Opiskelijat voivat hakea apurahaa Sirkku Heikkisen rahastosta ammattikorkeakoulututkintoon ja ylempään ammattikorkeakoulututkintoon liittyviin opintoihin sisältyvän opinnäytetyön tekemiseen. Apurahat myönnetään pääsääntöisesti ylemmän tutkinnon opinnäytetöihin.
Opinnäytetyön aiheen tulee liittyä syöpäsairauksien ennaltaehkäisyyn, hoitoon, kuntoutukseen tai hoitotyön kehittämiseen laajasti ajateltuna.

Hakijan tulee opiskella Pohjois-Savon alueella toimivassa ammattikorkeakoulussa.

Sirkku Heikkisen rahastosta jaettavien apurahojen haku tapahtuu ajalla 10.-31.10.2022. Apurahan suuruus voi olla enimmillään 5.000 euroa.

Hakemus tehdään netissä osoitteessa https://pohjoissavonsyopayhdistys.apurahat.net/

Hakemukseen liitetään hyväksytty opinnäytetyön tai kehittämistyön suunnitelma. Apuraha voidaan myöntää kyseessä olevan opinnäytetyön ohjaajan suosituksen perusteella.

Apurahalautakunta tekee päätöksen myönnettävistä syksyn 2022 apurahoista marraskuun loppuun mennessä ja tieto lähetetään kullekin hakijalle.

Syksyn apurahat julkaistaan keskiviikkona 7.12.2022. Apurahat jaetaan tilaisuudessa, joka ilmoitetaan myöhemmin, mikäli se on mahdollista.

Lisätietoja antaa Heidi Kolehmainen, heidi.kolehmainen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi, puh. 050 561 8511