Siskopäivä 2019

Siskopäivä on syöpään sairastuneiden naisten oma päivä. Tapaamme toisiamme, voimaannumme, syömme hyvin, liikumme ja kuulemme asiantuntijoita. Tämän vuoden Siskopäivä vietetään Siilinjärvellä kylpylä-hotelli Kunnonpaikassa lauantaina 23.3.2019. Tapahtuman järjestää Pohjois-Savon Syöpäyhdistys yhdessä Siskolan kanssa.

Vuoden 2019 Siskopäivä järjestetään Siilinjärvellä kylpylä-hotelli Kunnonpaikassa 23.3. Joutsenten yön kaikille avoin kynttilähetki pidetään Kuopion satamatorilla.

Tapahtumaa emännöi Pohjois-Savon Syöpäyhdistys.

Puhujina seksuaaliterapeutti Hannele Arvekari, psykoterapeutti ja saattohoitokodin johtaja Riikka Koivisto sekä lymfaterapeutti Tarja Kokkonen. Aiheina lymfaterapia, voimaantuminen, naiseus ja seksuaalisuus. Kylpylä on käytössä majoittujille ja vertaistuelliseen seurusteluun on varattu aikaa.

Koko päivä maksaa syöpään sairastuneille naisille ainoastaan 25 €. Hintaan sisältyy ohjelma, ruokailut, kahvit, iltamat sekä majoitus 2 hengen huoneessa. Päivän hinta ilman majoitusta on 10 €. Jos haluat yhden hengen huoneen, päivän hinta on 58 €.)

Jos haluat saapua jo päivää aiemmin, omakustanteinen majoitushinta pe–la väliselle yölle on 57 € / hlö kahden hengen huoneessa tai 90 € yhden hengen huoneessa.

Ilmoittaudu heti TÄSTÄ. Paikkoja on 80.

HUOM! Osallistuminen vahvistetaan maksamalla
25 € (yöpyminen 2hh) tai
58 € (yöpyminen 1hh) tai
10 € (ei yöpymistä).

Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen tilille FI13 4600 2120 0471 31
Kirjoita viestikenttään OMA NIMESI / Siskopäivä 2019

Osallistuminen on sitova. Peruutukset lääkärintodistuksella.

Lisätiedot: Minttu Aho, minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi