Uusia ja tuttuja kasvoja toimistolla

Perhepalveluiden koordinaattori

Perhepalveluiden koordinaattori Sari Nousiainen on palannut vanhempainvapaalta ja on taas tavoitettavissa toimistolla.

Matalan kynnyksen palveluidemme tavoitteena on hyvinvoiva perhe syövästä huolimatta. Yksin ei tarvitse pärjätä, tarjoamme tukea perheen arjessa jaksamiseen, kun voimavarat ovat vähissä. Syöpäyhdistyksen kautta voit saada esimerkiksi siivouspalvelua, keskustelutukea ja taloudellista avustusta.

Voit ottaa yhteyttä suoraan Sariin puh. 044 7497533, sari.nousiainen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi

Taloussuunnittelija

Taloussihteerimme Tuula Mykkäsen siirtyessä vapaalle, taloushallinnon tehtäviä on valittu jatkamaan Tuija Kojo-Silvast.

Tuijalla on pitkä työkokemus julkiselta sotepuolelta.

Tuijan tavoittaa toimistolta ja saat yhteyden puhelimitse puh. 040 709 2430 tai tuija.kojo-silvast@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.