Ilmoittaudu mukaan vahvistavalle retkelle luonnonkauniiseen Päijänteen saareen!

Päivitetty tietoja 17.6. Miesten ryhmät vaihdettu naisten ryhmiksi. Näissä ryhmissä vielä tilaa!

Haluatko viettää pari huoletonta kesäpäivää luonnon helmassa ja vahvistua elämässäsi syöpädiagnoosin jälkeen? Jäsenillemme se on tänä kesänä mahdollista Vahvistu syöpädiagnoosin jälkeen -tapahtumassa.

Tellervo Edessalon säätiö tarjoaa Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen, Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen ja Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry:n jäsenille Päijänteen Edessalon saaressa 2 vuorokautta kestävän virkistävän ja kuntouttavan tapahtuman.

Tapahtumien ohjatuissa osuuksissa hyödynnetään ratkaisukeskeisiä, positiivisen psykologian menetelmiä. Tavoitteena on siirtää kuntoutujan ajatus-, tunne- ja toimintamaailmaa kohti myönteistä. Ohjelman tavoite on voimaannuttaa jokaista hänen omista lähtökohdistaan. Virkistäytymisosiot sisältävät luonnosta nauttimista, saunomista, uimista, makkaranpaistoa iltanuotiolla sekä verkostoitumista ja kokemusten jakamista yhdessä toisten osallistujien kanssa.

Valmentaja-kouluttajana tapahtumissa toimii Mari Sarajärvi, joka on monipuolinen ihmismielen asiantuntija: positiivisen psykologian asiantuntija, life coach, NLP-practitioner ja kokonaisvaltainen rentoutusohjaaja sekä lakimies. Sarajärvi on ohjannut ja valmentanut erilaisia ryhmiä usean vuoden ajan.

Valmentaja-kouluttaja haastattelee hakijat ennakolta ohjelman suuntaamista varten.

Kuhunkin ryhmään otetaan maksimissaan 10 henkilöä.

Mikäli syöpäsairautesi on vielä akuutissa hoitovaiheessa, koronariskin takia tapahtuma ei sovellu sinulle.

Osallistuminen ei sovi myöskään liikuntarajoitteisille veneeseen siirtymisten ja maaston vaikeakulkuisuuden vuoksi. Jalan kuljettavaa polkua rannasta päätalolle on noin 300 metriä.

Koronatilanne saattaa aiheuttaa muutoksia ohjelmaan. Järjestämisessä noudatetaan aina valtioneuvoston ajankohtaisia ohjeita.

Tapahtumaryhmät heinä-elo-syyskuussa 2021

–       14. – 16.7. (ke – pe) naisten ryhmä (täynnä)

–       16. – 18.7. (pe – su) naisten ryhmä (uusi ryhmä, miesten ryhmä vaihdettu naisten ryhmäksi, tilaa on)

–       25. – 27.8. (ke – pe) naisten ryhmä (täynnä)

–       27. – 29.8. (pe – su) naisten ryhmä (täynnä)

–       1. – 3.9. (ke – pe) naisten ryhmä (täynnä)

–       3. – 5.9. (pe – su) naisten ryhmä (uusi ryhmä naisille, miesten ryhmä vaihdettu naisten ryhmäksi, tilaa on)

Keskiviikkoryhmän lähtö Jämsästä tapahtuu klo 17.00 ja paluu perjantaina Jämsään n. klo 16.00. Perjantairyhmän lähtö Jämsästä klo 17.00 ja paluu sunnuntaina n. klo 16.00.

Lähtöpaikka on Jämsän keskustassa S-marketin piha. Paluu tapahtuu samaan paikkaan. Lähdön ja paluun välinen tapahtuma on osallistujalle ilmainen.

Ilmoittautumisaika alkaa 1.6.2021 ja päättyy 30.6.2021 klo 16.00.
Ilmoittaudu tällä linkillä.

Lisätietoja tapahtumasta Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen verkkosivuilta.

Voit myös tiedustella lisätietoja tapahtumasta sähköpostitse mari@marisarajarvi.fi

Yhteistyössä Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen kanssa Tellervo Edessalon säätiö sekä Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ja Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry.