Vapaaehtoiseksi liikuttamaan ihmisiä?

Haemme nyt vapaaehtoisia liikuttamaan ihmisiä 28.9.2019 järjestettävään liikuntatapahtumaan Kuopiossa!

Tapahtumassa kerätään varoja Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen alueelliseen Fuck Cancer -toimintaan. Fuck Cancer -toiminta on Sylvan kehittämää toimintaa syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten hyväksi.

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Element Studion kanssa. Pohjois-Savon Syöpäyhdistys vastaa kahden liikuntapisteen toteutuksesta. Tapahtumassa kierretään isossa ryhmässä Kuopion keskustaa erilaisia liikuntalajeja kokeillen. Yhden lajin parissa vietetään noin 15 minuuttia.

Kiinnostuitko vapaaehtoistehtävästä? Kerro meille siinä tapauksessa, mitä liikuntaa voisit tapahtumassa ohjata. Voit olla lajin harrastaja ja edellytys tietenkin on, että sinulla on taidot ohjata muita. Tapahtuman kesto on noin kolme tuntia. Oman kiinnostuksen mukaan voit olla tapahtumassa paikalla alusta loppuun tai lyhyemmän aikaa. Voit myös osallistua halutessasi muihin tapahtumajärjestelyihin.

Vapaaehtoiseksi liikuttajaksi voit ilmoittautua ottamalla yhteyttä sähköpostitse vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin minttu.aho@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.