Veljekset Heiskanen Oy ja SSAB Europe Oy, Merox lahjoitus Pohjois-Savon Syöpäyhdistykselle

Vuoden 2018 aikana Veljekset Heiskanen Oy ja SSAB Europe Oy, Merox ovat keränneet Masuunikuonan myynnin avulla lahjoituksen Pohjois-Savon Syöpäyhdistykselle.

Lahjoitettava summa on 9998 euroa ja lahjoitus on annettu 14.12.2018 Lantmännen Agro Veljekset Heiskasen toimipisteessä Siilinjärven Toivalassa.

Hienosti myyjät ja asiakkaat lähtivät kampanjaan mukaan. Summa oli positiivinen yllätys itselleni. Hienoa, että saamme olla hyvällä asialla näin yrityksen juhlavuonna, kertoo kauppias Arto Heiskanen Veljekset Heiskanen Oy:stä.

Olemme tehneet pitkään yhteistyötä Veljekset Heiskanen Oy:n kanssa. Peltojen maanparannukseen käytettävät tuotteemme ovat löytäneet hyvin käyttäjiä myös Pohjois-Savon alueella. Tämä kampanja on loistava jatko pitkään jatkuneelle yhteistyölle, kertoo myyntipäällikkö Marko Sorjanen SSAB Europe Oy Meroxilta.

Yrityksellämme on Lantmännen Agro maatalouskaupat Vieremällä, Suonenjoella, Kiuruvedellä, Iisalmessa ja Siilinjärvellä. Toiveena on että lahjoitus kohdistettaisiin näille paikkakunnille, toteaa kauppias Arto Heiskanen.

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys kiittää suuresti lahjoituksesta, jota kohdennetaan maakunnassa ja paikallisosastoissa tehtävään työhön.

Lahjoitusta vastaanottamassa Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Pirjo Airaksinen sekä Siilinjärvi-Maaningan paikallisosaston puheenjohtaja ja Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen hallituksen jäsen Liisa Väätäinen.

Tässä verkkouutisessa on hyödynnetty Veljekset Heiskanen Oy ja SSAB Europe Oy, Meroxin tiedotetta lahjoituksesta.