Kirpputori Symppis

Juankoskella toimii vapaaehtoisvoimin Kirpputori Symppis, jonka tuotot käytetään paikallisesti syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tueksi.

Symppis on pieni viihtyisä kirppis Juankosken keskustassa (Osoite: Poikkitie 5, Juankoski)

Kirpputoria pyörittävät pääasiallisesti vapaaehtoiset Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen paikallisosaston toimijat. Tavarat myyntiin saadaan lahjoituksina. Kirpputorille on myynnissä vaatteita, kodin tekstiilejä, astioita ja muita kodin käyttöesineitä.

Kirpputorilta saat myös tietoa yhdistyksen muusta toiminnasta, vertaistuesta, tukihenkilöistä, vapaaehtoistoiminnasta sekä paikallisosaston tapahtumista.

Paikallisosaston omat sivut, osoitteessa:

Kirppis ottaa vastaan lahjoituksena, ehjää ja puhdasta tavaraa. Jos haluat lahjoittaa, ole yhteydessä kirpputorin henkilökuntaan paikan päällä tai yhteyshenkilöön:

Leena Tolppanen

TERVETULOA!