Rautavaaran paikallisosasto

Rautavaaran paikallisosasto tarjoaa vertaistukea ja virkistystä syöpään sairastuneille sekä läheisille.

Paikallisosasto tiedottaa toiminnastaan paikallislehti Pitäjäläisen Muistio -palstalla.

Avustus

Rautavaaran paikallisosasto tukee uusia syöpäpotilaita 100 €:n alkuavustuksella. Avustusta voi hakea vuoden kuluessa sairastumisesta. Lisätietoa puheenjohtaja Pentti Kainulainen puh. +358442122621.

Kerho

Paikallisosaston kerho tarjoaa syöpään sairastuneille vertaistukea, mukavaa yhteistoimintaa, jonka lomassa voi keskustella sekä virkistystä. Yleensä arpajaiset. Kerho kokoontuu normaalisti kuukauden ensimmäinen tiistai klo 10 kerhopaikalla osoitteessa Koulutie 8. Kerhoista ilmoitetaan Pitäjäläisen muistio palstalla.

Seuraava kerho on tiistaina 3.5. klo 10 kerhopaikalla. Keskustellaan 8.kesäkuuta suunnitellusta retkestä Puukarin Pysäkille. Heinäkuulle suunniteltu yhdistysten yhteinen retki Nurmekseen Bomban kesäteatteriin.

Tapahtumat

4.5. klo 13-14.30 etäluento (teams): Omakanta tutuksi. Kelalta Satu Räsänen. Ilmoittautumiset Syöpäyhdistyksen toimistoon, toimisto@pohjois-savonsyopayhdistys.fi.

Toripäivä 15.7.2022

Osaston tapahtumista ja toiminnasta saa lisätietoa johtokunnalta.

Johtokunta

Puheenjohtaja Pentti Kainulainen