Rautavaaran paikallisosasto

Rautavaaran paikallisosasto tarjoaa vertaistukea ja virkistystä syöpään sairastuneille sekä läheisille.

Paikallisosasto tiedottaa toiminnastaan paikallislehti Pitäjäläisen Muistio -palstalla.

Kerho

Paikallisosaston kerho tarjoaa syöpään sairastuneille vertaistukea, mukavaa yhteistoimintaa, jonka lomassa voi keskustella sekä virkistyä. Kerho kokoontuu normaalisti kuukauden ensimmäinen tiistai klo 10 kerhopaikalla osoitteessa Koulutie 8. Kerhoista ilmoitetaan Pitäjäläisen muistio palstalla.

• Tiistai 9.4. paikallisosastopäivä Kuopiossa klo 9-15.
  • Tiistai 16.4. klo 11 kerhopaikalla Koulutie 8. Arpajaiset. Kesäretkien suunnittelua.
  • Tiistaina 14.5. klo 14 ravintola Tiilikassa. Suunnitellaan Rautavaara-päiviä ja toritapahtumia. Paikalla myös Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen järjestökoordinaattori Sari Nousiainen.

Kerhojen alkamisaikaa siirrettiin tunnilla eteenpäin eli klo 11.00 ainakin toistaiseksi.

Virkistystä

• Kesäteatteri  ”Rusetteja vanhasta muistista” Jokiharjun harrastajateatterin esitys su 14.7.2024. klo 13.00. Esitys ja väliaikakahvit. Pääsylippu ja väliaikakahvit 22€/hlö, omavastuu 10 €/hlö – 40 jäsenelle.
  •  Sydänyhdistyksen ja Syöpäyhdistyksen Rautavaaran paikallisosaston yhteinen matka Joensuuhun: MUSIIKKINÄYTELMÄ  KUNNON KYYTI ke 3.7.2024 Joensuun UTRAN UITTOTUVALLA
    • Lähtö Rautavaaralta klo 10.30, ajetaan Hankamäen kautta Nurmekseen päin ja Joensuun tielle, pysähdys Kolin Portilla – jatketaan Joensuuhun, jossa klo 13 ruokailu Utran Uittotuvalla, teatteriesitys klo 15 väliaikakahveineen – esitys kestää n. 2,5 tuntia – – kotimatkalle, pysähdys Juuan ABC:llä.
    • Teatterilippu 30,00 € – Ruokailu 27,00 €  (menussa monipuoliset salaatit, Uiton lempeästi puulla savustettua possua ja konjakki-kermakastiketta, jälkiruokana Mesiangervolla maustettua hedelmäsalaattia ja vaniljavaahtoa) – Väliaikasuolainen savuporo-juustopiiras (L) tai mustikkakukko (L) 8,50 € = yht. 65,50 €/jäsen, josta Invalidi/Sydänyhdistyksen jäsenen omavastuu 30€ – linja-autokustannus n.16€/hlö – Yhdistys korvaa myös jäsenlinja-autokyydin. Ei jäsenet maksavat koko summan 81,50 €.
    • ILMOITTAUTUMISET Tuulalle  puh 044 992 5066Varaa  paikkasi ajoissa  –  muistathan mainita erikoisruokavaliostasi!
    • SYDÄNYHDISTYKSEN TILI, johonka omavastuu maksettava 15.6.2024 mennessä      FI36 4600 1120 0302 61

• Rautavaaran Toripäivä 2.8. klo 14-18. Ohjelmassa mm. arpajaiset ja myyjäiset!

Osaston tapahtumista ja toiminnasta saa lisätietoa myös toimikunnalta.

Avustus

Rautavaaran paikallisosasto tukee uusia syöpäpotilaita 100 €:n alkuavustuksella. Avustusta voi hakea vuoden kuluessa sairastumisesta. Lisätietoa puheenjohtaja Pentti Kainulainen puh. +358442122621.

Alkuavustushakemus (pdf)

Alkuavustushakemus (word)